דלתות פלדה או דלתות עץ?

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות פלדה או דלתות עץ

אז הגעתם לרגע בו אתם צריכים להכריע בין דלתות פלדה או דלתות עץ. קניתם בית חדש ואתם רוצים להחליף את דלת הכניסה שלו או שאתם עומדים בפני סיום בנייתו של בית ואתם צריכים לקבל את ההחלטה, אתם במהלכו של שיפוץ וצריכים להכריע או שסתם בא לכם להחליף בגלל נזק שיש לדלת הקיימת או רצון בהתחדשות, בין כך ובין כך, הגיע הזמן להחליט. וזה לא קל.

יש סוגים שונים של דלתות מחומרים שונים, ולכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו. אבל ההכרעה בין דלתות פלדה או דלתות עץ תהיה לא פשוטה אז הנה קצת על ההבדלים ביניהם

מחפשים את המראה הכפרי?

יכול להיות שאתם רוצים את המראה הכפרי ובשאלה מה עדיף, דלתות פלדה או דלתות עץ דלתות העץ מובילות. אם המראה הכפרי הוא הדבר היחיד שמוביל מבחינתכם, אתם צודקים. לדלתות עץ יש את המראה הכפרי האותנטי ולמרות שאפשר לעצב גם דלתות מפלדה במראה כפרי, אין מה להשוות למקור.

אבל אם אתם מחפשים את המראה החזק יותר והעמיד יותר, דלתות פלדה יספקו לכם את מה שאתם צריכים ורוצים. יותר מזה, דלתות פלדה מעניקות אפשרויות עיצוב רחבות יותר וניתן להתאים צבעים יותר בקלות מאשר דלתות עץ. כשיש יותר אפשרויות והגיוון גדול, אפשר להיות פתוחים יותר לרעיונות ועיצובים.

דלתות פלדה או דלתות עץ? – בטחון

בסופו של דבר ואולי לפני הכול, מטרתן של דלתות כניסה הוא להביא בטחון ליושבי הבית. דלת כניסה היא החוצץ בין הבית ובין החוץ, היא זו שאמורה להגן על יושבי הבית מפני דמויות לא רצויות שלא אמורות להיכנס לבית ואמורה לשמור על הציוד שישנו בבית שאף אחד לא יגנוב אותו.

בשאלה מה עדיף, דלתות פלדה או דלתות עץ בכל מה שנוגע לביטחון התשובה היא די חד משמעית – דלתות פלדה לוקחות. יש להן מנגנון הגנה אולטימטיבי והן חזקות ועמידות, וכן, יש גם את עניין תחושת הבטחון ואין ספק שדלת מפלדה נותנת תחושת בטחון גדולה יותר מאשר דלת מעץ.

כל דלת עם הייחודיות שלה

דלת פלדה היא דלת שיכולה להיות משולבת בחומרים שונים. יש את אלו שמשלבים אלומיניום ויש את אלו שמשלבים זכוכית, ואם עושים את העבודה כמו שצריך, אם תהליך הייצור והעיבוד מקצועיים הכול הופך למקשה אחת והדלת תהיה חזקה וייחודית.

מה שצריך זה לבחור את החברה הנכונה שמייצרת דלתות ואצלה להזמין. זו צריכה להיות חברה שיש לה ניסיון רב בתחום והיא עושה זאת כבר שנים ארוכות. זו גם צריכה להיות חברה עם אמינות גבוהה כזו שאפשר לסמוך עליה שהיא עושה שימוש בחומרים הטובים ביותר וכמובן, חברה שיש עליה כמה שיותר המלצות.

אם צריך להכריע בין שתי האפשרויות אז פלדה היא המנצחת, ודלתות מפלדה הולכות והופכות ליותר ויותר פופולאריות ככל שעובר הזמן בגלל כל מה שהזכרנו כאן.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן