ידיות לדלת כניסה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
ידיות לדלת כניסה

למבחר ענק של ידיות לדלתות עברו לעמוד פרזולים לדלתות כניסה. ידית לדלת כניסה זהו התכשיט של הדלת והוא חלק נכבד מאד מהעיצוב של הדלת כניסה.

ידיות לדלת כניסה

בכל מבנה באשר הוא, קיימת דלת כניסה בין אם היא סטנדרטית, יוקרתית או מעוצבת. לכל דלת מוצמדת ידית אשר מופקדת על השליטה בסגירת ופתיחת הדלת בכל זמן נתון. מעבר לשימוש הפונקציונאלי של הידית, היא מהווה פריט עיצובי אשר משפיע באופן ניכר על עיצוב הדלת ועל כן בחירת הידית והתאמתה, חייבת להתבצע בקפידה יתרה וללא פשרות, הן מבחינת חומרי הגלם ממנה היא מיוצרת והן מבחינת העיצוב שישתלב בהומוגניות ואף יעניק לדלת ייחודיות ומראה בהתאם לבקשתכם.

בתחום הפרזול קיימות דוגמאות רבות של ידיות, מתוכן תבחרו את הסגנון המועדף עליכם ובהתאם לעיצוב הרווח בפנים החלל. ידיות נחלקות למספר קטגוריות מבחינת עיצוב ונוחות השימוש, לרבות: ידיות ענתיקה, ידיות לדלתות פנים (תוך הפרדה בין דלתות לחדרי ילדים ודלתות כניסה), ידיות כפתור והרשימה עוד ארוכה.

כיצד בוחרים ידית לדלת כניסה

ברגע בו אנו מגיעים לשלב רכישת הדלת, עלינו להתאים במקביל גם את הידית. דלתות רבות מגיעות בתוצרתן המוגמרת עם הידית מראש, אך יש מקרים רבים בהם אתם יכולים להחליף את הידית שהותקנה ולהחליפה בידית אחרת. חשבו האם נכון לכם להתקין ידית קטנה, או דווקא ידית גדולה יותר, עצרו וגבשו דעה אודות חומרי הגלם ממנה מיוצרת הידית וזכרו כי היא אומנם ממוקמת בפנים החלל, אך מצידה השני של אותה דלת מעוצבת תמוקם הידית בחוץ, כך שהיא תהיה חשופה למזגי אוויר משתנים, לרבות קור וחום ועל כן על חומר הגלם להיות עמידים, כדי שהידית לא תעבור תהליך חמצון שיפגע באיכותה ובמראה שלה. זכרו כי כל אחד מכם משתמש בידית מספר רב של פעמים במהלך היום ועל כן עליה להיות עמידה גם מפני בלאי לא סביר.

ידיות לדלת במקום החלפת דלת

אם התחושה שלכם לא נעימה כל פעם שאתם עומדים בפתח דלת הכניסה לביתכם ואין ביכולתכם הכלכלית להחליף בשלב זה את אותה דלת כניסה, אתם בהחלט יכולים להחליט ולהחליף רק את הידית, אשר תשנה באופן מהותי את עיצוב הדלת ותקנה לה מראה מרענן ולעיתים אף תמשוך הידית את מרב תשומת הלב שלכם ושל באי הבית, כך שהדלת ומצבה תהפוך למשנית והתחושה האישית שלכם תשתפר פלאים ללא עוררין. גשו למחלקת פרזול ובחרו ידית בהתאם להעדפתכם האישית ושפרו את מראה הדלת ואת ההרגשה האישית שלכם. בטרם אתם רוכשים ידית, בצעו סקר שוק משום שמגוון המחירים הוא רב ואתם תמיד יכולים למצוא מחירים זולים יותר.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן