אם עד היום הדלת שלכם הייתה האלמנט הרגיל והמשעמם ביותר, זה שמכער את הבית, חישבו מחדש. באמצעות הוספה של דלת אלומיניום לבית אתם יכולים להפוך את החלל הביתי למיוחד במינו. ההשפעה תהיה הן על שטחי החוץ והן על שטחי הפנים. בואו לגלות עוד על הנושא הזה בפוסט המוקדש כולו לתכנון מרהיב.

מה הופך דלת אלומיניום למיוחדת כל כך?

דלת כניסה היא פתח כניסה לבית שלך, ולכן היא צריכה להיות השתקפות שלך ושל האישיות שלך. יש מי שחושב שדלתות אלומיניום מיועדות רק לאנשים שרוצים לחסוך כסף בהתקנה או תיקון. אולם זה לא נכון – דלתות אלומיניום יכולות להיות מעוצבות בכל צורה וגודל וניתן לגרום להן להיראות כמו כל סוג אחר של חומר.

לא צריך להיות משנה איזה סוג של כניסה קדמית אתם מחפשים – אלומיניום, פלדה, עץ או זכוכית, כל עוד היא מיוחדת במינה ומעוצבת כדי לענות על הצרכים שלכם.

אנשים מתקינים דלתות כניסה המתאימות לאישיותם

הבחירה העיצובית שאנו מבצעים בתכנון החלל הביתי מחצינה במידה מסויימת את אישיותינו.

לכן, מי שמסוגל לראות את היופי בכל פינה, ירצה גם דלת שתשקף זאת. אתם יכולים לבחור דלתות כניסה עשויות מאלומיניום או פלדה, עם הטבעה אומנותית על זכוכית מלובנת. בנוסף, אפשר לבחור דלת עם סורגים המעוצבים באופן אומנותי.

אם הסגנון שלכם הוא יותר הייטקי, תוכלו לבחור דווקא דלת אלומיניום בסגנון זה, במגוון רחב של צבעים.

לאורך השנים אצלנו באלידור עיצבנו לא מעט דלתות אלומיניום כאלה, ששינו מקצה לקצה את העיצוב של בתים שונים.

תוכלו לקרוא אודותינו ולגלות עוד על כך.

מה זה בעצם אלומיניום?

חלק מהאנשים תופסים את האלומיניום כחומר חלש מדי. חומר שאינו מסוגל לעמוד מול נזקי מזג האוויר. במיוחד בשנים האחרונות בהן השמש קופחת והטמפרטורות קיצוניות, חשוב לבחור דלת עמידה. לכן, נהוג לשלב מספר חומרים שונים בדלת כמו אלומיניום, פלדה, וחומרים נוספים שמסוגלים לעמוד מול הטמפרטורות הללו.

למדו עוד על הנושא במאמרים השונים בבלוג שלנו או שתוכלו ליצור עמנו קשר ולהתייעץ עם המומחים שלנו. הם יוכלו לעזור לכם למצוא את הדלת המתאימה ביותר לפתח הבית שלכם.

דלתות מתאימות גם למשרד

כדאי לדעת כי הדלתות הללו לא מתאימות רק לדירות ולבתים פרטיים. הן כמובן משדרגות גם מבנים מסחריים וכמובן משרדים שונים. לא מעט קבלנים פונים אלינו ומחפשים דרך מיוחדת לעצב בניין אקסקלוסיבי. הדלתות שלנו באלידור משולבות בבתי יוקרה, וילות וכמובן משרדים במגדלים הבולטים בישראל. ממש כפי שאתם אוהבים את העיצוב של המכשירים של אפל, כך תוכלו ליהנות מהעיצובים שלנו. רק פנו לאחד המתקינים שעובדים עמנו. הם ישמחו לייעץ ולמצוא עבורכם את הדלת המשתלבת ככפפה ליד בעיצוב האדריכלי של הבניין.

לסיכום, לאורך השנים האחרונות אנו כבר פחות מוכנים להתפשר. זה הזמן לבחור את הפריטים שיהפכו את הבית שלכם למיוחד במינו. בעלות לא גבוהה תוכלו להתקין דלת אלומיניום חדשה ולשדרג את מראה הבית או המשרד.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן