סורגים

כיום, נהוג להוסיף סורגים לדלתות כניסה רבות. הסיבה לכך היא שהדלת משמשת לא רק כאלמנט עיצובי אלא כדרך הכניסה לבית. מסיבות של ביטחון אינכם מעוניינים שדלת זו תהפוך להיות עקב אכילס של הבית. לכן, אם אתם מוספים דלת מעוצבת עם זכוכית או שכבות נוספות, כדאי כמובן להוסיף גם סורגים.

סורגים לדלתות כניסה – בטחון ועיצוב

פעם, סורגים היו אלמנט המכער את הדלת. אך לאורך השנים זה הפך להיות אלמנט עיצובי שמוסיף אפילו חן לדלת, אם יודעים לעשות זאת נכון. לכן, חברות רבות מוסיפות כיום סורגים לדלתות כניסה קיימות.
הסורג גורם לכל אדם ששוקל אם לפרוץ לבית לחשוב פעמיים, ואולי לבחור דווקא בדלת של השכן המוגנת פחות. אם השקעתם כבר בדלת חדשה חבל לוותר על היתרון של דלת מעוצבת עם סורג.

סורג לדלת – כמה זה עולה?

כעת אנו מגיעים לאחת השאלות הנפוצות. כמה עולה בעצם להוסיף סורג לדלת. כפי שניתן לראות בקטלוג המקוון שלנו באתר ישנם מגוון עיצובים של סורגים שניתן להוסיף לדלת. החל מעיצובים פשוטים של רשתות בגדלים שונים וכלה בחישוקים מעוגלים. כל אחד מהעיצובים הללו מוסיף חן לבית ולדלת, וכמובן שומר עליכם מכל משמר.

עיצובים לאדריכלים

אדריכלים רבים מעדיפים לעבוד עם העיצובים החדשניים של אלידור. הסיבה לכך היא שאנו משלבים יצירתיות רבה, עם חומרי גלם באיכות הטבה ביותר. בנוסף, אנו מודעים לכך שלכל אדריכל או מעצב יש את הסגנון האהוב עליו, התלוי כמובן גם בטעם האישי של הלקוח.
לכן, החלק החשוב ביותר כאשר בוחרים סורגים לדלתות כניסה הוא ליצור מגוון רחב, שיכול להתאים לכל סגנון עיצובי. לא בכדי לעיצובים של אלידור נמצאים גם בחנויות וגם בבתים פרטים, בווילות יוקרתיות ובדירות מגורים. כל בית זוכה לעיצוב יחודי שלו מתוך הקטלוג העצום שלנו.

שמירה קפדנית על איכות המוצרים לאורך חיים ממושך

כאשר קונים מוצר כמו סורגים לדלת, רוצים למצוא מוצר בעל אורך חיים ממושך. הסורגים הללו יכולים ללוות את הבית עשרות שנים ולהיות חלק מהזיכרונות של הילדים שלכם, וכן של ילדיהם.

לכן, חשוב להשקיע מעט יותר בחומרי הגלם, ולא רק בסגנון העיצובי. זוהי הסיבה שהסורגים המותקנים על הדלתות מלווים אתכם לאורך שנים.
כל שנותר לכם הוא רק לדמיין את הדלת המחודשת עם הסוג המתאים, באחד ממגוון העיצובים המתעדכנים אלנו כל העת. כל עיצוב הוא בעל אמירה אישית משלו, וסגנון עיצובי חדשני המתאים בדיוק לדלת שלכם.

Call Now Button דילוג לתוכן