כיום, רבים מגלים כי הדלת הישנה שלהם פוגעת במראה הבית או המשרד. לכן, הם מעוניינים לחדש את המראה ולרעננו באמצעות מוצר מעוצב מודרני. קיימות לא מעט אפשרויות של דלתות חוץ מפלדה מהן אפשר לבחור, כפי שניתן לראות פה בקטלוג של אלידור. למי הן מתאימות ואיך תבחרו את המוצר שלכם – הכול במאמר הזה.

מה היתרונות של דלתות חוץ מפלדה?

כאשר בוחרים דלתות חוץ מפלדה לבית או למשרד, כדאי קודם כל להכיר את יתרונותיהן.

דלתות חוץ מפלדה הן בעלות עמידות גבוהה

היתרון הבולט ביותר הוא כמובן העמידות הגבוהה של הדלת. ידוע כי פלדה היא אחד מהחומרים החזקים ביותר שיש. כיום, העיצוב הסטנדרטי כולל שתי יחידות המכונות ליבות פלדה. אחד הוא מעטה צר והוא מהווה החלק החיצוני של הדלת. השני הוא חלק פנימי שנקרא המעטה הרחב. בין שתי היחידות הללו ישנם חומרים שנועדו ליצור בידוד מירבי הן מבחינת קול והן מבחינת טמפרטורה. בצידי הדלת, בהיקף שלה, מוסיפים גומי מיוחד שנועד לסייע הן לבידוד התרמי והן לבידוד האקוסטי.

שפע של צבעים לבחירה ועמידות הצבע

יתרון נוסף שיש היום לדלתות אלה העשויות מפלדה מגולוונת הוא היצע הצבעים הרחב. ניתן לצבוע את הדלת בטכניקה מיוחדת המשלבת חום (הטמפרטורה שבה הצבע נמצא היא 210 מעלות – ולכן הוא נצמד לדלת). כך, לא מדובר בשכבה חיצונית העשויה להתקלף בקלות. אלא בצבע שנשאר על הדלת לאורך זמן.
אם אתם בוחנים את הדרך בה דלת של מכונית נצבעת במפעל, תגלו כי מדובר בטכניקה דומה מאוד. כך, הצבע של הרכב אינו דוהה בקלות והרכה נראה חדש. באותה מדיה, גם צבעי דלת הפלדה הם קלים לניקוי ואינם דוהים בשל חשיפה לתנאי מזג־אוויר משתנים.

בטיחות יושבי הבית מעל לכל

היבט חשוב של דלתות חוץ מפלדה הוא הבטיחות הרבה שלהן. לא בכדי, חברות הייטק בוחרות דווקא בחומר הזה כדי להגן על המבנה והתכולה היקרה שבתוכו. גם בעלי בתים פרטיים לא מסתכנים ובוחרים דלת בעלת עמידות גבוהה.

כאשר מוסיפים לדלתות הללו פרזול לדלתות עשוי פלדה איכותית ומספר מנעולים, לא תמצאו הרבה פורצים שישקיעו את זמנם בניסיון להיכנס למבנה. הם יעדיפו לעבור לבית הבא, בעל הדלת הפחות מוגנת.

מגוון רחב של עיצובים

את דלתות הפלדה כיום ניתן להשיג בעיצוב מגוונים ושונים. מספיק להביט בקטלוג שלנו כדי לראות את ההיצע הרחב שבנינו לאורך השנים.
בכל עונה יוצאות דלתות חדשות שמתאימות בדיוק לעיצוב הבית או המשרד שלכם. למשל, כדאי לראות את הדלתות הנמצאות בקטגוריית ההייטק.
העיצובים הללו של הדלתות יכולים לשלב חומרים שונים כמו זכוכית או אלומיניום, ולהפוך להיות יצירה אומנותית של ממש.

קונים תוצרת הארץ

כיום, המגמה היא לרכוש תוצרת הארץ, ולא תוצרת של מדינות אחרות. לכן, אם אתם בוחרים דלתות יפות מהקטלוג – תשמחו לדעת שהיא מעוצבת ומיוצרת כאן בישראל.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים דלתות לבית או למשרד אל תתפשרו. בחרו דלת פלדה איכותית ומעוצבת שמשנה את המראה של המבנה כולו. כמות האפשרויות היא בלתי מוגבלת, ואם צריך לבצע התאמות למבנה הקיים – קל מאוד לעשותן כאשר עובדים עם מפעל הממוקם בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן