.מרבית בעלי הבתים המתכננים שיפוץ שוכחים לעדכן גם את האלמנט המרכזי שכל אורח רואה. זוהי דלת הכניסה לבית. במאמר זה נעסוק בהרחבה בנתונים שהופכים כל דלת ליחידה במינה. תוכלו למצוא אינספור דלתות מיוחדות בקטלוג שלנו באתר אלידור תעשיות.

דלת מיוחדת מהי?

רובנו רגילים לדמיין דלת סטנדרטית, בצבע אחד, עם ידית רגילה. אך, עם זאת, ישנם הרבה עיצובים מיוחדים של דלתות שלוקחים את הדלת הסטנדרטית צעד קדימה על ידי שילוב חומרים, צורות, מסגרות וצירים שונים. דלת מיוחדת כזו הופכת את הבית לחגיגה של צבעים וטקסטורות מיוחדות.

מיוחדת ובטיחותית כאחד

בניית דלתות מיוחדות הפכה להכרח למבנים מאובטחים. הם סוג של דלת שנעשה מתוך כוונה להגן על המבנה הן מפני פולשים ומזג אוויר סוער. מטרת דלת מסוג זה היא להבטיח שהבניין יהיה בטוח בכל עת, אך גם להגן עליו מפני נזקים עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים. ניתן לזהות דלת מיוחדת בקלות לפי תכונותיה כגון שיבוץ מוט מתכת, סף נמוך ומנעולי אבטחה בגבהים שונים.

>> תוכלו לקרוא אודותינו ואודות הדלתות שאנו מעצבים בעמוד אודות.

דלתות מיוחדות לא סטנדרטיות המסווגות לפי ייעוד

אנו יכולים לסווג את סוגי הדלתות הלא סטנדרטיות לפי ייעודן:

לא בכדי במאים משתמשים בדלתות

ישנה אנקדוטה מסויימת שלא רבים יודעים. במאי קולנוע וצלמים אוהבים להשתמש בדלתות כדרך להוסיף ריאליזם. זאת מכיוון שקל להשלות את הצופה לשער שיש משהו בצד השני. לכן, תראו הרבה מאוד דלתות מיוחדות שיכולות להעניק לכם השראה לעיצובים שונים לדלת שלכם.

דלתות מתכת כבדות ועמידות

דלתות מתכת כבדות ועמידות בטוחות יותר מקבילותיהן. קשה יותר לפרוץ אותן. זו הסיבה שהם סוג הדלת הנפוץ ביותר בבתי כלא רבים ברחבי העולם. משקל המתכת מקשה על פתיחתם, כך שאם מישהו רוצה לעבור אחד, עליו להיות חזק מספיק כדי לדחוף אותו לפתיחה. לצד שימוש בכלים כדי לנסר דרכו. זה האחרון בדרך כלל לוקח הרבה יותר זמן ומאמץ מצד הפורצים.

לסיכום, אם אתם מחפשים כיום רעיונות לשדרוג הבית, הוסיפו לו דלתות מיוחדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן