ייבוא דלתות או ייצור בארץ?

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
ייבוא דלתות או ייצור בארץ?

אם אתם משפצים את הבית יש לכם לא מעט על הראש. אתם צריכים לתכנן את השיפוץ, צריכים לוודא שהשיפוצניק עושה את מה שסיכמתם עליו, אם אתם גרים בבית שעובר שיפוץ יכול להיות שתצטרכו לעזוב אותו לכמה ימים או שבועות, ואתם צריכים לקבל החלטות שונות בנוגע לפריטים, לרהיטים שונים ולאלמנטים אחרים שיהיו בבית.

אחד מאותם אלמנטים הוא הדלת שתהיה בכניסה. זו לא עוד דלת בתוך הבית אלא זו שכולם יראו אותה מבפנים ומבחוץ וזו שתשמור על הביטחון שלכם. אז מה עדיף? ייבוא דלתות או ייצור בארץ? מהם היתרונות של ייצור הדלתות בארץ על פני ייבוא שלהן?

ייצור דלתות באופן מקצועי

רגע לפני שנדבר על ייבוא דלתות או ייצור בארץ, חשוב להבין מה כל אחד מהם אומר. ייבוא דלתות יכול להיות קנייה מיבואן, מי שמייבא דלתות מוכנות וכל מה שאתם צריכים זה לבחור את זו שהכי מתאימה לכם. החיסרון בקנייה מיבואן הוא שאתם לא יודעים מהי רמת העבודה שנעשתה על הדלת, בעיקר אם היא מגיעה מסין. אז נכון שמה שחשוב הוא ממי שאתם קונים ועד כמה הוא אמין (ויש אל מעט יבואנים אמינים) אבל עדיין, אתם לא באמת יודעים שהדלת איכותית בוודאות.

ייבוא דלתות יכול להיות ייבוא אישי. אתם בוחרים מתוך קטלוג מה אתם רוצים או שולחים הוראות ומקבלים את מה שהזמנתם. גם כאן, זה בעייתי כי זה מעבר לים ולא תוכלו לשנות או להתחרט, גם אם מה שהגיע הוא לא בדיוק מה שהתכוונתם.

ייצור בארץ מאפשר לכם קודם כל לעקוב אחר הייצור ואף להגיע ולראות איך זה עובד. אתם יכולים לראות מהן האפשרויות העומדות בפניכם ויש "אימא ואבא" לדלת, גם אחרי שהיא אצלכם. אבל הכי חשוב ויותר מהכול, אפשר להזמין קלת בעיצוב אישי לגמרי.

בחירת דלת בעיצוב אישי

אז ייבוא דלתות או ייצור בארץ? כשמדובר על ייצור בארץ ועם בחירת החברה הנכונה, אתם יכולים  לעצב ממש בעצמכם את הדלת ולתכנן איך היא תיראה. טוב נו לא בדיוק לבד אלא בעזרתם של מעצבים גרפיים ומעצבי פנים, אבל הם רק יעבירו לפן הפרקטי את מה שאתם חולמים עליו.

בשורה התחתונה, אתם יכולים לעצב ויכולים לעקוב שלב אחרי שלב אחרי הפרויקט. לוודא שהוא בדיוק כמו שאתם רוצים ולקבל את התוצאה הטובה ביותר מבחינתכם.

אבל לא משנה כמה יש לכם בראש את הויז'ן של הדלת, אם לא תבחרו בחברה הנכונה לא בטוח שתקבלו את מה שאתם רוצים לקבל. חברה רצינית ומקצועית תייצר לכם דלת חזקה ואיכותית בשיטות ייצור מתקדמות, תאבזר אותה עם מערכת נעילה איכותית מאוד וכמובן, תיתן לכם אחריות על העבודה שהיא עושה בשבילכם ועל הדלת, לכמה שנים טובות.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן