חזית הבית

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
עיצוב דלתות

הרושם הראשוני שמבקרים מקבלים בכניסה לכל בית מתחיל בחזית הבית. החזית מורכבת מהחצר, הקיר החיצוני וכמובן דלת הכניסה. העיצוב של דלת הכניסה נותן הצצה לקו העיצובי של הבית. כניסה מרשימה מעלה את היוקרה של הבית, ואילו דלת ישנה ופגומה עלולה ליצור רושם מוזנח ומיושן. דלת כניסה כפולה וגבוהה יוצרת מראה יוקרתי ורשמי יותר, בעוד דלת קטנה וקלאסית משווה מראה בייתי וחמים. עיצוב דלתות הוא תחום שמתפתח בכל שנה, כך שניתן למצוא עיצוב שמשלב נוחות, אסתטיקה ובטיחות.

עיצוב דלתות מותאם אישית

כאשר בוחרים עיצוב דלתות לדלת הכניסה שלכם יש מספר אלמנטים שניתן לבחור מתוכם על מנת להתאים את העיצוב בצורה הטובה ביותר למראה שאתם מעוניינים ליצור. ראשית יש את גודל הדלת, דלת כפולה או דלת כנף וחצי יוצרת מראה דרמתי ומרשים. בנוסף, דלת גדולה מסייעת בהובלת רהיטים לבית ומאפשרת העברה של פריטים רחבים דרך הכניסה. ניתן גם לשלב זכוכית מחוזקת בדלתות על מנת ליצור מראה מזמין יותר לבית. ולאפשר חדירה של אור מהחוץ אל הפנים ולהיפך. ניתן לחזק את ההגנה מפני פריצות באמצעות סורגים מעוצבים. עבור מי שמחפש לשוות מראה יותר אישי וייחודי לדלת הכניסה מומלץ לבחור עיצוב דלתות נועז יותר המשלב סורגים מעוצבים במגוון דוגמאות. הסורגים המעוצבים יכולים להגיע בצורה של פרחים, פירות, חיות, צורות גיאומטריות, מגן דוד ועוד. מי שמחפש עיצוב דלתות אומנותי יכול גם לשלב זכוכית ויטראז' צבעונית היוצרת מגוון של ציורים וצבעים. עיצוב דלתות מושלם רק כאשר הידיות המנעולים והעינית מותקנים. יש מגוון רחב של ידיות שניתן לבחור מתוכם. ידיות ארוכות וגדולות המוצבות בצורה מאונכת לאורך הדלת יוצרות מראה דרמתי וידיות קטנות וקלאסיות מתאימות למראה יותר מאופק. דלתות הכניסה של אלידור מגיעות במגוון רחב של צבעים מרקמים ומוצרי פרזול, כך שתוכלו למצוא בקטלוג את האופציה המתאימה ביותר עבורכם.

אל תתפשרו על האיכות

חלק בלתי נפרד מהתהליך של עיצוב דלתות של אלידור הוא הקפדה על איכות גבוהה. גם העיצוב הכי מתקדם יראה עייף תוך מספר שנים אם רמת הגימור של הדלת תהיה נמוכה ועבודת ההרכבה תהיה חובבנית. דלתות אלידור מקפידים על כל שלב בתהליך ההרכבה והייצור של הדלת באמצעות מחלקה מיוחדת לבקרת איכות. עבודת הצביעה המקצועית נעשית בצורה יסודית על מנת להבטיח שהצבע יישאר עמיד, לא יתקלף ייסדק או ישתפשף בפינות או בדפנות. עבודת פרזול איכותית מבטיחה פתיחה וסגירה חלקה של הדלת ומונעת חריקות והתרופפות של הצירים. לדלתות הכניסה שלכם בחרו דלתות שמשלבות עיצוב דלתות חדשני, מערכת נעילה ופרזול מתקדמת ואיכות מרבית. השקעה בדלת הכניסה היא השקעה לטווח הארוך שמעלה את ערך הנכס ,תורמת לשיפור החזית ומבטיחה הגנה מפני פריצות.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן