תהליך עיצוב הבית

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תהליך עיצוב הבית

תהליך עיצוב הבית מלווה בקבלת החלטות מרובה ודורש יצירתיות, תכנון וחשיבה לטווח הארוך. בין אם אתם מתנהלים בתקציב או ביד חופשית, יש דברים ששווה להשקיע בהם קצת יותר, ויחסכו כסף בטווח הארוך. דלתות כניסה עם בידוד תרמי למשל יחסכו לכם בהוצאות העתידיות על חשמל. גם השקעה בריצוף וארונות מטבח איכותיים יחסכו לכם כסף בעתיד ויגנו על הבית שלכם מפני בלייה מהירה. מרצפות עמידות ואיכותיות ישמרו על מראה יוקרתי וישרו תחושה של ניקיון, לעומת רצפות שמוכתמות ונשרטות בקלות. תהליך עיצוב הבית יכול להיות מבלבל ומלחיץ, לכן כדאי שתפרידו בין החלטות קבועות שתתקשו לשנות, בהן כדאי להשקיע מאמץ ומחשבה, לבין החלטות פשוטות יותר בהן ניתן להשקיע פחות מחשבה ולדייק בהמשך הדרך. פרטים כמו ריצוף, דלת כניסה, דלתות פנימיות, חלונות וארונות מטבח מחליפים לעיתים רחוקות, לכן מומלץ שלפחות רוב הפרטים האלה יהיו ניטרליים יחסית. כמובן זה לא אומר שאי אפשר לבחור דלת כניסה מפוארת עם ויטראז' צבעוני, אבל כדאי שאם הלכתם על דלת נועזת, אז ארונות המטבח יהיו בצבע ניטרלי.

קווים מנחים בעיצוב

תהליך עיצוב הבית מושפע לרוב מטרנדים ואופנות של התקופה. על מנת להפוך את הבית שלכם לקלאסי ואל- זמני, בחרו בקפידה את הרהיטים הכבדים, והחליפו את הריפוד והאביזרים בהתאם לאופנה המשתנה. אל תתנו לטרנדים להשפיע על הבחירות העיצוביות שלכם בלי לשקול את הצד הפרקטי של הפריט. כיורים המורמים מעל השיש, או לחילופין כיורים ללא אגן ניקוז עם שיפוע קל בלבד מציפים את הרשתות החברתיות ואת תכניות העיצוב. אך בקלות ניתן להבחין שהכיורים האלו מסובכים לניקוי או נוטים להצפה בקלות, כך שלמעשה יגרמו לבית להתיישן במהרה ולצבור כתמים ועובש. טרנד נוסף בעיצוב הפנים הוא ספות מבד מיקרופייבר וזמש. הספות האלו רכות, נעימות ונראות טוב בחנות אך מתבלות במהירות וקשות מאוד לניקוי. בזמן תהליך עיצוב הבית צריך לקחת בחשבון איך הפריטים יחזיקו מעמד בעוד כמה שנים ולא רק בנקודת הקנייה. חוק חשוב שצריך להנחות אתכם בזמן תהליך עיצוב הבית הוא להימנע מהתאמה זהה של רהיטים. מיטה ארון ושידה מאותה סדרה ובאותו צבע נותנים מראה מונוטוני ולא מעוצב לחלל. בין הרהיטים צריך לקשור קו עיצובי ואופי, אך כשכל הרהיטים זהים החלל נראה שטוח ולא מזמין.

בלי לפתוח חור בכיס

תהליך עיצוב הבית מושפע מהתקציב שהקצבתם עבור הפרויקט, אך זה לא אומר שהתוצאה הסופית לא יכולה להיראות מודרנית ומעוצבת. ריענון של רהיטים ישנים עם שכבת צבע חדשה והחלפה של הידיות יכולה לעלות עשרות שקלים ולהעלות את הנראות של הפריטים בצורה משמעותית. השקיעו כסף בבטיחות הבית והגנה מפני פריצות, ושאר הפריטים יכולים לנוע בטווח רחב מאוד של מחירים. חפשו רעיונות מעניינים ומיוחדים לעיצוב, וצרו גרסה מותאמת אישית לפי הפריטים שיש בבעלותכם.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן