כיום, נהוג לצרף עוד אלמנט חשוב לדלת – סורג דלת כניסה. מדובר בשילוב של עיצוב מרהיב עם פונקציונליות. במאמר זה נדון בהרחבה בשימושים שיש לסורג זה ובדרכים השונים שניתן לשלב אותו בדלת. כמו כן, מומלץ להסתכל בדלתות הכניסה שלנו הכוללות סורגים בעיצובים מרהיבים.

דלתות אלידור

הסיבה החשובה ביותר – ביטחון

ממש כמו חלון הבית, גם הדלת יכולה לשמש כאמצעי לאנשים לא מורשים להיכנס למבנה. זה יכול להיות בית פרטי, דירת יוקרה, בית־כנסת, משרד, מחסן או כל מבנה אחר. לכן, אם רוצים להשקיע בדלת מעוצבת כדאי להוסיף לה גם סורג מתאים. תוכלו לקרוא אודות אלידור ולראות כיצד אנו עושים זאת.

בנוסף, חלק מהדלתות המודרניות המעוצבות כיום משלבות חלקים עדינים ושבירים. כמו: פלטות של זכוכית בגוונים שונים או חלקי פלסטיק. את החלקים הללו פורץ מיומן יכול לנתץ או לחתוך בלי שתשימו לב. סורג דלת כניסה מגן על הדלת ומונע כניסה לבית באמצעות שבירה של הזכוכית.

עיצוב דלת הכניסה

הסיבה הנוספת להוספת סורג דלת כניסה היא אסתטית. כיום, החישורים היוצרים את הסורג יכולים להעניק טקסטורה מיוחדת לבית (פסים, מרובעים, מעגלים וכדומה). תכנון נכון המשלב הן את העיצוב והן את כיסוי החלקים הרגישים בדלת יהפוך את דלת הכניסה הזו למרשימה במיוחד.

יש בתים בהם תמצאו דלתות עץ שעליהן מותקן סורג. במקרה זה המטרה היא להוסיף הן עיצוב ללוח העץ והן להגביל את הבטיחות במקרה שמישהו בכל זאת הצליח לשבור את הדלת.

פורצים לא אוהבים אתגרים

הידעתם כי פורצים לבית לא אוהבים אתגרים וסיכונים? אם הם נתקלים בדלת שקשה מאד לפרוץ הם יעדיפו להמשיך הלאה, לשכן. הם יעדיפו משימה קלה שאינה מסכנת אותם. מדוע? משום שכל דקה שהם משקיעים בחיתוך או פריצה, הם עשויים להיתפס – על ידי שכן סקרן, דייר בבית או המשטרה.

לכן, דלתות כניסה שמותקנים בהם סורגים מהווים אתגר של ממש עבור הפורצים. הם יעדיפו, חד־משמעית, להמשיך הלאה ולא לנסות לגלות אם הסורגים עשויים מפלדה חזקה או אלומיניום שמחייבים ציוד ניסור מיוחד. חשבו על כך, עצם ניסור הסורג עצמו עשוי לגרום לא רק לעיכוב הפריצה, אלא גם לרעש רב. כך, הסיכוי שיתפסו בעת המעשה גבוה במיוחד.

מונעים פגיעה לא רצויה בדלת

לפעמים, דלת מתבלה רק בגלל שספגה פגיעה לא רצויה. אם מותקן סורג על הדלת הוא מעניק לה גם יציבות ועמידות לאורך זמן. מעבר למראה היוקרתי שיש לדלתות עם סורגים מעוצבים, תוכלו גם לשמור על הדלת מפגיעה בשל רכב שנסע לאחור (אם הדלת נמצאת לפני החנייה).

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך אפקטיבית לשדרג את דלת הכניסה בבית, שקלו דלת עם סורג. תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון רחב של דלתות כאלה, בעיצובים מרשימים. להתקנה של סורגים בבית יש אפקט משמעותי כדרך להגן על המבנה מפני פורצים. דלת מוגנת תגרום להם לחשוב פעמיים לפני שיפרצו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן