כיום, כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות בעיצוב הבית כולם מעדיפים דלתות בהתאמה אישית. אלה דלתות בגוונים מיוחדים, עם פרזולים שונים, בשילוב של מספר חומרי גלם או מחומר גלם אחד. כמו שניתן לראות באתר שלנו באלידור, יש קטלוג שלם שנבנה עם השנים של דלתות איכותיות עשויות מפלדה. כאלה, שמעניקות לבית טאץ' עיצובי מיוחד במינו.

דלתות בהתאמה אישית – לכל מבנה

חשוב לזכור, כי דלתות בהתאמה אישית יכולות להיות חלק בלתי נפרד מכל מבנה. הן בית פרטי והן דירה ואפילו משרד או מבנה ציבור. לכל מקום אפשר למצוא את הדלת היחודית שלו. כאשר רוצים ליצור מראה יוקרתי אפשר לבחור בדלתות מתוחכמות יותר או בעלות גודל לא סטנדרטי.

למשל, אפשר לבחור דלתות עם כנף וחצי, עם שתי כנפיים (דלתות כפולות) ואפילו דלתות גבוהות או כבדות במיוחד.

דלתות בהתאמה אישית – העיצובים על הדלת

האפשרויות לעיצובים על הדלתות כמעט בלתי מוגבלות.

אתם יכולים לבחור דלת עם הטבעה על זכוכית או דלת שיש לה חלקים שונים בצבעים המתכתבים זה עם זה. כאלה שמעוצבים בצורות גיאומטריות שונות.

מבט קצר ומהיר בקטלוג של אלידור, הכולל אינספור קטגוריות לדלתות יכול להעניק לכם מושג בדבר הסוגים השונים של עיצובי הדלתות מהם אפשר לבחור.

פרזולים וידיות לדלתות

מלבד העיצוב של הדלת עצמה כמובן חשוב לקחת בחשבון גם את העיצובים של הפרזולים על גבי הדלת. ידית לדלת היא התוספת המושלמת לדלתות מודרניות. הם מגיעים בצורות וצבעים המחקים את האישיות שלנו וגורמים לנו להרגיש בבית.ידיות הדלת הראשונות נוצרו כבר בשנת 3000 לפני הספירה. אז הם היו עשויים מעץ או אבן, אבל עכשיו אפשר לראות אותם בכל הצבעים והעיצובים. בדלתות חוץ הידית והמנעול משמעותיים מאוד משום שדלתות אלה מגינות על הבית.

גם את עיצובי הידיות השונות תוכלו לראות אצלנו. כמובן שדלת עבה וכבדה תצריך ידית דומה, ודלת קלילה יכולה לכלול כל סוג של ידי.

האם פלדה יקרה?

לעתים קרובות אנשים חושבים שדלתות פלדה בהתאמה אישית הן יקרות מדי, אבל במציאות הן עולות כמו דלת עץ רגילה. אורך החיים והפוטנציאל העיצובי שלהם הופכים אותן לחומרי גלם מועדפים, בהשוואה לסוגי חומרים אחרים. דלתות פלדה הן כבר לא רק לבעלע הממון. עם עלייתם של מופעי שיפוץ בתים, אנשים החלו להתעניין יותר בשימוש בפלדה לבתיהם כדי לקבל את המראה שהם רוצים מבלי לעבור את תקרת התקציב שלהם.

כדאי לקנות מחברה המתמחה בתחום

חשוב לקנות את הדלת מחברה שמתמחה בתחום ייצור הדלתות ולא מחברה שמוכרת רק רהיטים או חלונות ועל הדלת מחזיקה גם מספר דלתות. כך, תזכו למבחר הגדול ביותר ולקשת הצבעים המגוונת ביותר.

בחירת דלתות פלדה לעסק

אם אתם מחפשים דלתות פלדה לעסק. ההחלטה הראשונה שלכם היא איזה סוג של דלת פלדה אתה רוצה. ניתן להשיג דלת מחיצה, דלת בחלל פתוח או אפילו גרסה גבוהה יותר כמו מחיצה למשרד. כמו כן, תצטרכו להחליט האם אתם רוצים דלתות חסינות אש או לא. כמו גם, האם תעדיפו דלתות נפתחות ביד ימין או שמאל. גודל המתחם שלכם ישפיע גם על סוג הדלת הדרושה ועל הצירים הכלולים במחיר הרכישה שלכם. מומלץ להתייעץ עם מומחים על מנת לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור שטח החברה שלכם.

לסיכום, דלתות פלדה הן אחד מסוגי הדלתות האמינות והבטוחות ביותר. ניתן למקם אותם בסביבות מגורים, מסחריות או תעשייתיות. תוכלו למצוא לא מעט דלתות כאלה בהתאמה מיוחדת לעיצוב שטח החוץ שלכם. אם אתם מתלבטים מה הדלת המתאימה עבורכם, תוכלו להתקשר ולהתייעץ. יש מגון רחב של עיצובים מהם אפשר לבחור והשמיים הם הגבול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן