פעמים רבות אנו נשאלים אם המחיר של אותה דלת כניסה המותקנת הן בצד השמאלי והן בצד הימני של המשקוף יהיה זהה למחיר של שתי דלתות שונות. במאמר זה נדון לעומק כיצד מחושב מחיר דלת כניסה כפולה והיכן כדאי להתקינה.

מהי דלת כניסה כפולה בכלל?

במתחמים מסחריים ובבתים פרטיים גדולים עם פתח רחב, ניתן להתקין דלת של כנף וחצי או דלת כפולה. היתרון שמעניקה דלת זו הוא האפשרות להכניס דרך פתח רחב רהיטים ופריטים גדולים. היות ודלת ברוחב לא סטנדרטי יכולה להיות קשה מאוד לפתיחה, נהוג לשלב שתי דלתות סטנדרטיות כאשר הדלת הימנית נפתחת משמאל לימין. זו השמאלית נפתחת הפוך – מימין לשמאל.

חשוב כמובן ששתי הדלתות יהיו מעוצבות בצורה זהה או שעיצובן יתאים זה לזה. יש מקומות שבהם בוחרים להוסיף אלמנט עיצובי במפגש בין הדלתות השונות ובמקומות אחרים הצבעים של הדלתות זהים. למשל, שילוב של אפור ואדום בדלתות בעיצוב הייטק או גווני אפור שונים.

מחיר דלת כניסה כפולה

אז כמה עולה דלת כזו? פשוט מאוד. הכפילו את המחיר של דלת אחת וכפלו אותו בשתיים. לעתים, תגלו כי יש חנויות המציעות הנחה קטנה אם קונים יותר מדלת אחת, ואז המחיר מעט נמוך יותר.
אפשר גם לבחור דלתות שנמכרות כעודפים במבצע. אם הצלחתם למצוא שתי דלתות זהות – הרווחתם כמובן.

חשוב לא לתת לעלות להיות זאת שקובעת איזה עיצוב תבחרו. מחיר דלת כניסה כפולה אינו יקר יותר משתי דלתות רגילות. לכן, בחרו בדלת שמתאימה מבחינה עיצובית למבנה שלכם. כך, הדלת תשדרג את העיצוב כולו ולא תפגע בו.

דלתות כפולות לבית־כנסת

שימו לב לדלתות בבתי־הכנסת ברחבי הארץ. גם הן עצמן כפולות או כוללות עוד חצי כנף מכל צד. אלה הן דלתות כנף וחצי כפולות מרשימות במיוחד.
כיום, אפשר לרכוש דלתות כאלה במחיר נוח, וליהנות מאיכות ללא פשרות. אם אתם מתעניינים בדלתות כפולות לבתי־כנסת תוכלו ליצור קשר עם המומחים שלנו באלידור באמצעות הטופס המקוון באתר.

העוצמה של המתכת – לדלתות שישארו במבנה לאורך זמן

כעת, רבים מתלבטים איזה חומר גלם הוא הטוב ביותר כאשר מתקינים דלתות כפולות. אנו ממליצים תמיד לבחור בדלת מתכת עשויה מפלדה. יש לה עמידות עצומה הן בפני נזקי מזג־האוויר והן כאשר פותחים וסוגרים אותן.
דלתות עשויות מפלדה הן עמידות יותר מעץ, ולכן שיני הזמן אינן נוגסות בהן באותה עוצמה כמו בדלתות העץ העתיקות.

הפרזול של דלתות כפולות

כמובן שיש גם הבדל בפרזול של דלתות כפולות. העובדה שמדובר בפתיחה משני צדדים שונים מחייבת התקנה של הצירים בשני כיוונים מקבילים, וכן התקנה של הידיות והמנעולים קרוב זה לזה. למשה, הפרזול פונה למרכז, למפגש בין הדלתות. תוכלו למצוא אצלנו פרזולים לדלתות שיתאימו ככפפה ליד.

לסיכום, אם אתם מחפשים כיום דלתות כניסה כפולות, כדאי מאוד להציץ בקטלוג שלנו באתר. תוכלו למצוא שם דלתות לבית כנסת, דלתות כפולות בעיצוב מרהיב לחברות הייטק ומפעלים. בתי יוקרה רבים בישראל משודרגים על ידי מעצבי הפנים והאדריכלים באמצעות דלתות הכניסה שלנו. אם אינכם בטוחים איזה צבע לבחור, תוכלו לראות את מגוון האפשרויות באתר ואף לדבר איתנו אם אתם זקוקים לצבע מיוחד שלא מצאתם. אפשר כמובן לשלב גם זכוכית או חישורי מתכת על הדלת – ולהפכה למיוחדת במינה.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן