אתם מתכננים לעשות מהפך בבית. לקראת החגים הקרים, אחרי החופש הגדול או לפני התחלת החורף. אין זה משנה מה הסיבה, המאמר הבא יעניק לכם למספר המלצות ותובנות בנושא של עיצוב וסידור הבית. החל מאקססוריז ועד למספר פריטים שכדאי להחליף בבית.

מתחילים בקטן – האקססוריז

אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את עיצוב הבית שלכם היא על ידי הוספת פריטים ואביזרים חדשים. הוספת חידושים קטנים כמו צמחים, כריות או תמונות ממוסגרות יכולה באמת לעזור לשנות את האווירה של הבית שלכם. אתם גם יכולים להשתמש באביזר כנקודת המוקד של החדר, כמו למשל עם יצירות אמנות המשקפות את האישיות שלך ואת תחומי העניין שלך.
לעתים קרובות מתעלמים מהאביזרים של עיצוב הבית. עם זאת, הם יכולים לעשות הבדל עצום במראה הכללי ובתחושה של החלל. הם יוצרים נושא מגובש ולעתים קרובות אינם יקרים מדי לרכישה. הם גם יכולים להיות מאוד פשוטים להחלפה לעונות או חגים שונים.
עוברים ליצירות האמנות

כעת אפשר גם לשפר את עיצוב הבית באמצעות הוספת פריטי אומנות שונים. אם יש אומן שאתם מתחברים אליו כמו דאלי, ון-גוך או אפילו קדישמן, תוכלו לתלות יצירות מקוריות (למי שיש תקציב גבוה מאוד) או העתקים של היצירות הנמכרים במחירים זולים משמעותית מהמקור.
למעשה, המרכיבים הבסיסיים לעיצוב הבית של כל אחד יהיו רהיטים, אביזרים ויצירות אמנות. כל אחד מהדברים הללו מוסיף משהו אחר לחדר ויש לבחור אותו יחד בקפידה כך שהם משלימים זה את זה היטב. אם לסלון שלכם יש תחושה אוורירית ומודרנית, אולי תרצו להדגיש אותו עם כמה רהיטי מתכת אלגנטיים ואופנתיים שמתכתבים היטב עם האווירה הזו בחלל.

עיצוב וסידור הבית – מחליפים אביזרים ישנים

מי שרוצה לקחת את התהליך של עיצוב וסידור הבית צעד אחד קדימה יכול גם לבצע החלפה של פריטים ישנים. למשל שטיחים שעבר זמנם יכולילים להיות מוחלפים בשטיחים חדשים (אפשר גם להתקין שטיח מקיר לקיר).
ניתן גם להחליף את הרצפה הקיימת ברצפת עץ.

מה עם הדלתות שלכם?

כעת, הציצו בדלתות בבית. האם הן זקוקות למתיחת פנים. הדלת שתעשה את השינוי הכי משמעותי בבית היא כמובן דלת הכניסה שלכם. היא קובעת כיצד תראה החזות החיצונית של הבית וכמובן גם תשפיע על המראה מבפנים.
אפשר לעבור לדלתות פלדה מעוצבות במספר רב של דרכים. כמו דלת עם זכוכית מחוסמת, דלתות עם סורגים.  לצד דלתות שמוטבעות עליהן יצירות אומנותיות עשויות מאלומיניום. החלפה של הדלת מעלה גם את ערך הבית שלכם בטווח הרחוק, ולכן היא כדאית מאוד.
לסיכום, אם אתם רוצים להרגיש טוב יותר כאשר אתם נמצאים במרחב הביתי שלכם, כל מה שצריך הוא רק לשפר אותו קצת. בעת עיצוב וסידור הבית עבדו לפי ההמלצות לשנו, ותגלו איזה הבדל גדול יש בין בית מעוצב ומחודש לבית שלא משקיעים בו כלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן