כולנו רוצים לחיות בבית יפה יותר. יש כאלה שמסתפקים בהחלפת המטבח, אחרים מחליפים רצוף. אך ישנו פרט אחד שחלקנו שוכחים. כולם רואים את חזית הבית קודם כל ולכן דלתות חדשות לבית יכולות לשפר את המראה הכללי שלו. במאמר זה נעמוד על חשיבותה של הדלת.

ישנם סוגים רבים של דלתות עם צורות, צבעים וגדלים שונים שניתן לבחור מהם. לחלקם יש מראה מסורתי, בעוד שאחרים מודרניים ועתידניים יותר. לחלקם יש שמשות זכוכית, בעוד שלאחרים יש זכוכית חלבית. הבחירה תלויה במידה רבה במה שאתם רוצים להשיג בכל הנוגע להוספת דלתות חדשות לבית שלכם. שיפוץ דלת כניסה אינה יקר ולכן כדאי מאוד לבצעו.

דלתות חדשות לבית – למה להתייחס בעיצוב?

דלת יכולה להיות אביזר שתוכן בקפידה והוכנס למקומה בשל המשיכה האסתטית הייחודית שלה, או שהיא עשויה להיות משהו פונקציונלי כחלק מעיצוב אדריכלי.
דלת היא לא רק פתח המספק גישה לחדר או לבניין – היא גם תוספת שיכולה להוסיף ערך. למעשה, להשביח את הנכס שלכם אם תרצו למכור אותו. דלתות מגיעות בצורות ובגדלים שונים, אך בדרך כלל הן עשויות מעץ, מתכת או זכוכית. אצלנו תמצאו בעיקר את הדלתות המתכתיות האיכותיות יותר. כאשר בוחרים איזה סוג דלת רוצים בכניסה הקדמית לביתם; חשוב לשקול כיצד זה ישפיע גם על המראה הכללי של הבית שלכם.

צבעים שונים

כאשר בוחרים דלתות חדשות לבית חשוב לזכור כי מלבד העיצוב אפשר גם לבחור צבעים שונים לדלת. אצלנו, כל אחת מהן צבועה בשיטה מיוחדת שמאפשרת לצבע להפוך לחלק מהדלת. כך, כאשר הדלת נשרטת, הצבע נפגע בצורה מינורית בלבד. יתרון זה מעניק לדלת את המראה החדש לאורך זמן.

קצת הסטוריה – מדוע בעצם אנשים התחילו להוסיף דלתות לבית?

אם נביט טיפה לאחור ניזכר בהיסטוריה של הדלת. בכל העולם היה בהדרגה תהליך של עיור לפני כמאתיים שנים. כך, ככל שאנשים עברו מאזורים כפריים לאזורים עירוניים, גבר הצורך בפרטיות ובביטחון. חומרי בניין כמו פלדה, מתכת, אלומיניום ומתכות אחרות הפכו לזולים ונגישים יותר.
כתוצאה מכך, השכיחות של דלתות מתכת החלה להופיע בבתים רבים בסביבות שנות ה-20. זה המקום שבו רבים החלו לבחור איזה צבע דלת וציפוי לשים בכניסה הקדמית של ביתם על ידי בחירה מבין צבעים פופולריים כמו שחור, חום ואפור. כיום, יש לנו וריאציות שונות של כל צבע הזמינות לנו כמו ברונזה או נחושת/חום בעוד שאחרים עשויים לבחור במראה מודרני לבן או אפור בהיר.

סורגים לדלתות

כיום, בבתים ריבם מוסיפים גם דלתות עם סורגים. הם עוזרים למנוע כניסת אורחים לא רצויים ללא רשות. הסיכוי שפורץ יבחר להכנס לבית עם סורגים על הדלתות והחלונות נמוך מזה של כניסה לבית עם סורגים על החלונות בלבד.

לכן, הקפדנו להוסיף לקטלוג המוצרים שלנו גם מגוון רחב מאוד של דלתות עם סורגים לדלתות מובנים. במיוחד, אם יש זכוכית המשולבת בתוך הדלת. אנו מזמינים אתכם לקרוא את התיאור המלא של המוצרים באתר ולהביט בתמונות. כך, תוכלו לראות את ההיצע הרחב של המוצרים שאפשר למצוא פה.

לסיכום, הדלת היא חלק מרכזי בבית שיכול לתרום משמעותית ליופי של הבית. אם עכשיו אתם מתלבטים איזו דלת כניסה חדשה לבחור תוכלו למצוא לא מעט אפשרויות אצלנו. החל מדלתות פשוטות בעיצוב סטנדרטי. עד לדלת איכותי בעיצוב הייטקיסטי. אם היום אתם מתכננים שיפוץ של הבית אל תשכחו כי דלתות חדשות לבית מוסיפות לו הוד והדר. לכן, לא מומלץ בכלל לדלג עליהן בתהליך השיפוץ המתוכנן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן