כאשר אנו חושבים על דלת הכניסה של הבית, אנו נוטים לשכוח דבר אחד. היא אינה מורכבת מחלק אחד סולידי אלא מחלקים רבים המשולבים זה בזה. בעוד אנו שמים לב בעיקר למראה החיצוני של הדלת, לפעמים מתעלמים מכך שהיא אולי יפה אבל יש לה גם תפקיד פונקציונלי. לכן, כל חלק בה צריך לשרת את התפקיד הזה. במאמר זה נתמקד דווקא בתפקיד ובתהליך של ציפוי דלתות כניסה.

איך מתבצע ציפוי לדלת כניסה?

ציפוי לדלת כניסה אינו תהליף פשוט. מדובר בשימוש בעקרונות שאתם עשויים ללמוד בשיעורי פיזיקה, שנועדו להפוך את הציפוי וחומר הגלם של הדלת לאחד. כך, גם הצבע של הדלת ישאר לאורך זמן וגם הטקסטורה. במפעל של אלידור התמחינו בצביעת של דלתות בטכניקה אלקטרו סטטית. כלומר, כל חלק בציפוי הוא בעובי זהה ולכן, הדלת מקבל מראה אחיד. ממש כמו ההבדל בין צבע הרכב במוסכים לצבע שיש לו כאשר הוא יוצא בפעם הראשונה מהמפעל בו יוצר.

למה זה חשוב?

הדלת שלכם משמשת כחוצץ בין שטחי הפנים והחוץ. דמיינו שהצבע של הדלת היה מתקלף בקלות, והציפוי היה חשוף לנזקי גשם, שמש ולכלוך. בתוך שנים אחדות הדלת הייתה מאבדת את המראה המרשים שלה. לעומת זאת, אם משתמשים בטכניקות שגורמות לכל ציפוי דלתות כניסה להיות עמיד ויציב, הדלת יכולה להיראות נפלא במשך עשרות שנים. זה ההבדל בין הקפדה על הפרטים הקטנים בייצור של דלתות, להפקה של מוצרים באיכות ירודה.

כך בעתיד, לא תצטרכו לבצע תהליך חידוש דלתות.

צוות שלם שדואג לצפות את הדלת

היות ובמפעל שלנו יש מחלקה לכל נושא, ובה עובדים שמתמחים ברזי העבודה שלהם. כך, גם במחלקה של הציפוי של הדלתות יהיו עובדים שמכירים כל אחד מהשלבים. הם מקבלים את הדרישות מהלקוח לגבי צבע וגימור של הדלת, ומבצעים אותן בהקפדה יתרה. התוצאה שלהם לא מגיעה ישירות ללקוח לפני שהמוצר עובר בקרת איכות קפדנית. כך, כל דלת כניסה שיוצאת מתחת ידינו היא לא פחות ממושלמת.

קיימות: איכות גבוהה מבטיחה שימוש ארוך טווח

כעת, כאשר מבינים את החשיבות שיש לאיכות גבוהה אפשר גם לראות כיצד כל זאת מתקשר לקיימות. קיימות היא יצירה של מוצרים שלא הופכים לפסולת מיותרת עם השנים ופוגעים בכדור הארץ. היום, העולם כולו עובר תהליך של מודעות לחשיבות איכות המוצר כדי להגן על כדור הארץ.

לכן, אם משתמשים בציפוי של דלתות שמעניק להן את היכולת להיות חלק מהבית במשך עשרות שנים מסירים דאגה מלבכם. אין צורך להחליף את הדלת שוב ושוב בכל תקופה.

לסיכום, אם אתם מחפשים כיום דרך להבטיח שדלת הכניסה שלכם תשאר עמידה לאורך שנים, כדי לבחון את הציפוי שלה. חשוב לבחור חברה שמשתמשת בטכנלוגיות חדשות ועדכניות לצורך ציפוי זה. כמו כן, תמיד כדאי לבחון האם הצבע של הציפוי מתאים לחזות של הבית. אם לא – לבחור צבע אחר שיתאים יותר. כי בסופו של יום, הדלת תהיה המקום הראשון שבו האורחים והמבקרים שלכם יתקלו כאשר הם נכנסים לבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן