רוצים לשדרג את הכניסה לבית שלכם? תוכלו לעשות זאת במחיר לא גבוה באמצעות בחירת דלתות יפות לכניסה לבית מבית אלידור תעשיות. אנו מציעים באתר מגוון רחב של עיצובים בסגנונות שונים של דלתות עשויות ממתכת. כל אחת והאופי המיוחד שלה. אם תביטו בתמונות בקטלוג המקוון באתר תגלו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. נציין אותן בקצרה.

דלתות הייטק – לא רק לחברה

באתר תמצאו את הקולקציה המודרנית המכונה דלתות הייטק. קולקציה מרשימה זו נבנתה מתוך הכרה של הסגנון המודרני המשלב קווים אלכסוניים או ישרים וגוונים סולידיים שונים. ניתן כמובן גם לבחור בדלתות עם צבע נועז יותר, המתאימות לחלק מהחללים.

בתוך הדלת הזו משולב עוד אלמנט מרשים מאוד. ידית ארוכה שהופכת את הדלת ליצירה מיוחדת במינה. אתם יכולים לראות את הידיות הללו גם במתחם הפרזול שלנו באתר.

דלתות יפות לכניסה לבית – דלתות כנף וחצי

רוצים להרשים אף יותר? תוכלו לבחור את אחת מהדלתות כנף וחצי באתר שלנו. הן בנויות כדלת שנעה על ציר מצד אחד, ועוד חצי כנף שמחוברת למשקוף הדלת מהצד השני.

המראה המושלם של דלתות כנף וחצי הפך אותן לחלק בלתי נפרד מווילות יוקרתיות בכל רחבי הארץ. תוכלו למצוא עיצובים כאלה גם באירופה ובארה"ב, במתחמי היוקרה ובבתים של העשירון העליון. בארץ, תוכלו להשיג את הדלת הזו בשבריר מהמחיר – ובתוצרת ישראלית.

דלתות מעוצבות עם סורגים

אפשרות נוספת שאתם יכולים להתקין בבית היא דלתות יפות לכניסה לבית מעוצבות עם סורגים לדלתות. דלתות אלה תוכננו למשוך את העין. יש לא מעט עיצובים שונים שביניהם אפשר לבחור.

מעבר לכך, אם שילבתם זכוכית מלובנת בעיצוב הדלת, תוכלו לכסותה בסורגים מעוצבים, וכך היא תהיה גם יפה וגם בטוחה.

אתם גם יכולים לראות עיצובים שונים העושים שימוש בחישורים ויצירות מוטבעות, שתוכננו היטב כדי לשוות לבית מראה יחודי ויצירתי במיוחד. אל תוותרו על צפייה בכל הקולקציה.

לסיכום, אם אתם מחפשים דלת שיכולה לשפר את החזית של הבית, תוכלו להתרשם מהדגמים השונים שבאתר הזה. בחרו את הדלת שלכם, ותוך זמן קצר היא תותקן ותגרוף מחמאות רבות מכל מי שרואה אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן