כיום, רבים מעדיפים לרכוש דלת לכניסה של הבית שכוללת מאפיינים נוספים, כמו דלת עם חלון וסורגים. היתרונות של הדלת הזו ברורים מאליו, אך בכלזאת בחרנו להעשיר את ידיעתכם בפוסט המוקד כל כולו לנושא.

דלת עם חלון – מה היתרונות שלה?

דלת עם חלון מועילה כי היא יכולה לספק אור טבעי המעניק מראה אווירירי לבית. הדבר יכול לעזור להפוך את החדרים ליד הכניסה למוארים יותר. בנוסף, החלון גם מאפשר לאנשים בחדר לראות מה קורה בחוץ מבלי לפתוח את הדלת ולחשוף את עצמם לסיכונים כלשהם.

לצד כל אלה קיים כמובן גם האלמנט העיצובי, משום שהוספת חלון מספקת אפשרות עיצוב אדריכלי לכניסה אסתטית ויעילה כאחד.

באילו דרכים אפשר להוסיף את החלון לדלת?

אפשר להוסיף את החלון לדלת במספר דרכים. הראשונה היא הוספה של צוהר קטן בחלק העליון של הדלת. צוהר זה מאפשר להציץ החוצה אם משתמשים בזכוכית שקופה או חצי שקופה. האפשרות השניה היא יצירה של חלון התופס שטח רחב יותר מהדלת, שהו חלון אנכי גדול והוא מיועד בעיקר כדי שמש אלמנט עיצובי, ולתת לקרני השמש לחדור הביתה.

האם החלון ניתן לפתיחה?

בניגוד לחלונות הבית החלון על הדלת לא מיועד לכניסה של אוויר. לכן הוא לא ניתן לפתיחה. הוספת חלון לדלת כניסה אינה פשוטה כפי שהיא נראית. חשוב להתייחס לגודל החלון ולאופן השימוש בו. באלידור, למשל, אנו מוסיפים חלונות במספר דרכים ומשלבים אותו באופן הרמוני בעיצוב הכולל של הדלת.

גם לדלת כנף וחצי

דרך נוספת לשלב זכוכית המעניקה את כל היתרונות היא באמצעות הוספה של עוד חצי כנף ליד דלת עם זכוכית או ללא זכוכית. כך, ניתן ליצור צוהר שאינו חלק מן הדלת עצמה. העיצוב של חצי הכנף כמובן יתכתב עם העיצוב של הדלת הראשית. את חצי הכנף לא ניתן לפתוח והיא משמשת בעיקר כדי לחפות על פתח גדול יותר בבית. כמובן, שניתן ליצור עיצוב גדול עם שתי דלתות שלצד כל אחת מהן חצי כנף לפתחים גדולים במיוחד. בשיטה זו ניתן להכניס לא  מעט אור לבית והדלת עצמה תשמש כמעין חלון.

כיצד מאבטחים את הבית עם דלת כזו?

הדרך לאבטח את הבית עם דלת כזו היא פשוטה מאוד. כל מה שצריך לעשות זה רק להתקין עליה סורגים חזקים מפלדה. סורגים אלה יכולים להיות בעיצוב פשוט או דקורטיבי. בקטגוריה של הסורגים באתר שלנו תוכלו לראות מגוון רחב מאוד של אפשרויות מהם תוכלו לבחור.

סוגי הזכוכית

לכל אדם יש את ההעדפות האישיות שלו כאשר זה מגיע לבחירת סוג הזכוכית. חלק מעדיפים זכוכית שקופה ואחרים מלובנת, בכל מקרה כדאי שהיא תהיה זכוכית מחוסמת. אצלנו יש גם אפשרות להטבעה של איורים על הזכוכית ליצירת חלון מיוחד עם עיצוב שאין שני לו.

לסיכום, לדלתות עם חלון יש מגוון רחב של יתרונות, ביניהם: אור טבעי ועיצוב ארכיטקטוני מרהיב. כדאיל להציץ בקטלוג שלנו ולזהות את העיצובים שאתם אוהבים ולשדרג את הבית באמצעותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן