סוגי מנעולים

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
סוגי מנעולים

בכדי לשמור על המשפחה שלנו הכי בטוחים שאפשר, אנחנו צריכים להתקין מנעולים על דלתות הבית. עם זאת, בעידן של היום יש כל כך הרבה סוגי מנעולים עד שהראש מסתחרר. אם גם אתם מתקשים לעקוב אחר כל סוגי המנעולים וההבדלים ביניהם, כדאי שתמשיכו לקרוא. אספנו לכם מידע חשוב על המנעולים הנפוצים בארץ שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה

סוגי מנעולים – מנעול צילינדר

מנעולי צילנדר הם המנעולים הנפוצים ביותר בישראל ובעולם, בעיקר בזכות האמינות והחוזקה שלו שממשיכים להוכיח את עצמם. מנעולים אלו פועלים על ידי צילנדר המותקן בדלת שצריך להסתובב בכדי שהדלת תיפתח. הצילנדר מוחזק על ידי מספר גלגלי שיניים ופינים שמבטיחים סיבוב תקין שלו. יתרון נוסף של מנעולי צילינדר הוא שניתן להתקין אותם במספר רחב וריאציות, מה שיקשה על כל פורץ לבצע את זממו.

סוגי מנעולים – מנעול מגנטי

מנעולים מגנטים חווים מעין תחייה מחודשת בשנים האחרונות, בעיקר אצל מבנים חדשניים וחדשים. בשונה ממנעול הצילינדר, המנעול המגנטי מבוסס על מגנטים מנוגדים שסוגרים את הדלת. רק לאחר שמגנט שלילי וייעודי יהיה צמוד אל חור המנעול, המגנטים ייפרדו ויהיה ניתן להיכנס בדלת. סלבריטאים ואנשים חשובים רבים בוחרים להשתמש בסוג מנעול זה עבור הבית או העסק שלהם.

סוגי מנעולים – מנעול לשונית

במשך שנים רבות מנעולי לשונית היו המנעולים המבוקשים ביותר בסביבה, אך עם ההתפתחויות הטכנולוגיות הם מעט נדחקו הצידה. מנעולים אלו מותקנים בדלתות הפנים בנכס, והן נפתחות באמצעות מפתח פשוט. זו הסיבה לכך שלא נהוג להתקין אותן על דלתות כניסה למבנה, משום שהן יחסית קלות לפריצה. עם זאת, עדיין מדובר בפתרון נהדר עבור דלתות פנים שלא זקוקות להגנה מיוחדת במיוחד.

סוגי מנעולים – מנעול חשמלי

כשמו כן הוא, מנעול חשמלי הוא מנעול שמווסת את הכניסה והיציאה מדלת מסוים באמצעות פתיחה או סגירה של מעגל חשמלי. ההתקנה של סוג מנעול זה הינה מורכבת יותר ממנעולים אחרים, אך מנעולים אלו נחשבים לבטוחים במיוחד. לרוב, יהיה ניתן לפתוח את הדלת באמצעות הזנה של קוד מספרים שנקבע מראש.

סוגי מנעולים – מנעול עליון

בוודאי נתקלתם באין ספור מנעולים עליונים במהלך חייכם, גם אם אינם יודעים שזהו שמו. מנעול עליון הוא אותו מנעול ידני שמותקן בחלקה העליון של הדלת. במרבית המקרים, בכדי להפעיל את המנעול יש להחליק את המנעול לצד ולאבטח את הדלת. מנעול זה לעולם לא ישמש כמנעול יחיד, אלא כאמצעי הגנה נוסף לצד מנעול דלת אחר. מטרתו העיקרית של המנעול העליון הוא לעכב פורצים או חודרים לא רצויים שמנסים להיכנס לבית.

אנחנו ב"אלידור תעשיות" מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בנוגע לסוגי המנעולים השונים והמבוקשים שקיימים היום בשוק. הבחירה במנעול נכון היא חשובה, לכן חשוב להקדיש לכך זמן ולבחון כל פרט.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן