דלתות פנים

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות פנים

אם אתם עומדים לפני סיום בנייתו של הבית שלכם או אם אתם עושים שיפוץ ושינויים בבית, מתי שהוא יגיע הרגע בו תצטרכו להחליט אילו דלתות פנים יהיו בו. דלתות פנים הן אומנם לא מה שחוצץ בין הבית ובין החוץ וכל מה שקשור בביטחון, פחות רלוונטי להן אבל יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שבוחרים אותן בכדי שהן תהיינה חזקות ועמידות ובכדי שהן יספקו את מה שלשמן הן נועדו – לחצוץ בין חללים. אז דלתות פנים מה צריך לדעת למעשה לפני שרוכשים אותן ולמה צריך לשים לב?

בואו להבין כיצד מתבצע שיפוץ דלתות כניסה

לשמור על אחידות

אז דלתות פנים מה צריך לדעת? קודם כל שכדאי לשמור על אחידות, אלא אם כן יש לכם מעצבת שמעצבת אחרת. מה זה אומר? בין האלמנטים בבית צריכים להיות שילובים נכונים, צריך שיהיה קשר בין פריט לפריט ואם יש לכם מעצבת שמתאימה לכם דלתות פנים שונות בעיצוב או בצבע, זה בסדר. אם לא, דלתות לבנות בלי עיטורים צריכות להיות בריכת המחדל שלכם. איזה גוון לבן? זה כבר תלוי בצבעים בבית. אם יש נטייה לאפור לדוגמא, כדאי לבחור בלבן נקי. אם הנטייה היא לצהוב, כדאי לבחור בצבע לבן שמנת.

סוגי דלתות

הנה עוד משהו על דלתות פנים מה צריך לדעת. יש סוגים שונים של דלתות, והנה כמה מהם: יש דלתות פנים מזכוכית שזו זכוכית משוריינת או מחוסמת. יש דלתות פנים מעץ מלא – עץ דובדבן, בוק, אגוז ואחרים או מעץ פשוט – אורן. יש גימורים שונים שיכולים להיות משולבים כמו צבע אפוקסי או צבע בתנור, צביעה בלכה וכדומה והמחירים של עץ מלא וזכוכית בדרך כלל די זהים.

אולי יעניין אתכם גם דלתות פלדה

איזה חומר לבחור?

דלתות פנים מה צריך לדעת מתייחס גם לחומר ממנו עשויות הדלתות בהקשר של עמידות לאורך זמן. כך לדוגמא עם כל הכבוד לעץ מלא שהוא חומר איכותי וחזק, אם אתם רוצים להחליף את הדלת של חדר האמבטיה, כדאי שתחשבו על פולימר או פלסטיק מסיבה פשוטה, כי נזקי הלחות והמים לא יאריכו את ימיה של הדלת. אם יש אזור בבית בו יש טרמיטים, כדאי להימנע גם כן מעץ אך יש היום פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שלפעמים כן מאפשרים את זה.

אל תתפשרו על חברה איכותית

עם כל הכבוד לחומר של הדלת, לגודל שלה ולעיצוב שלה, אם לא יהיו מאחוריה "אבא ואימא" ראויים או במילים אחרות, אם לא תהיה חברה רצינית ומקצועית שתמכור לכם את הדלתות, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה בתוך זמן קצר וללא מענה. בגלל זה כשמחפשים דלתות פנים לרכישה חשוב שזה יהיה מחברה בעלת שם, חברה שיש לה רזומה עשיר ואין ספור לקוחות שמרוצים מהשרות שלה ומהייעוץ שהיא מספקת על מנת לבחור את הדלתות הנכונות לכם.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן