סורגים מעוצבים

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
סורגים מעוצבים

לא מעט אנשים רוצים להתקין סורגים מעוצבים על גבי החלונות בבית שלהם. אנשים מאסו בסורגים הישנים שחוסמים את אור השמש ומשווים מראה מיושן לחלון, והם רוצים לבטא את עצמם ואת השפה העיצובית של הבית שלהם גם בעזרת הסורגים. עם זאת, קשה לבצע את הבחירה. עולמות עיצוב הפנים מציעים מגוון רחב כל כך של סורגים, כיצד אפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר? אם גם אתם מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין איזה סורג מעוצב מתאים לכם.

בחנו את החומרים

אם כבר התחלתם לבחון מספר דגמים של סורגים מעוצבים, בוודאי שמתם לב שרבים מהם בנויים מברזל. הבחירה בחומר זה נובעת בעיקר מהחוזקה שלו ומהעובדה שניתן להתקין אותו די בקלות על סוגים רבים של חומרים מבלי שייגרם להם נזק. עם זאת, ניתן למצוא היום סורגים מעוצבים רבים העשויים גם ממתכות אחרות. לכן, לפני שאתם ממהרים לקופה עם הסורגים החדשים שלכם, חשוב שתבדקו מהו הרכב החומרים שלהם ותוודאו שהוא מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם. לא בטוחים מהו ההרכב של הסורג שמצא חן בעיניכם? רק תשאלו אותנו!

בואו להתרשם מהפרזולים של אלידור

תחשבו על השתקפות האור

לא פעם התקנה של סורגים על חלון תשפיע על השתקפות האור בתוכו, במיוחד אם מדובר בחלון גדול או חלון שנמצא במיקום מרכזי בבית. אם החלטתם שאתם רוצים לשדרג את החלון עם סורגים מיוחדים, קחו רגע לחשוב כיצד הוא ישפיע על פיזור האור בבית. האם החלון נמצא במקום שבו אתם צריכים אור ישיר? האם אתם דווקא רוצים להמעיט קצת את האור בנקודה הזו? אולי בכלל תמצאו סורג בעיצוב אחר שיתאים לדרישות שלכם.

היכנסו לגלות על דלתות כניסה מרהיבות

בחרו בסורגים מעוצבים שיעבירו מסר שחשוב לכם

במידה וגלשתם מעט באתר שלנו, בוודאי ראיתם את מגוון הסורגים המעוצבים הגדול שלנו. היה לנו חשוב להביא מבחר שקשה למצוא בחנויות אחרות, כאלו שיכולים גם להעביר מסר ולהראות מהם הערכים והעקרונות של בעלי הבית. אם אתם מהאנשים האלה שמרגישים שהבית שלהם חייב לייצג אותם בצורה הטובה ביותר, כנראה שסורגים מעוצבים הם המוצר המושלם ביותר בשבילכם. חיפוש קצר יעזור לכם למצוא סורגים מיוחדים שגם יעבירו מסר לכל מי שיגיע לבית. לפעמים, סורגים הם הרבה יותר מסורגים, הם הקריאה שלכם אל העולם.

כבר קונים סורגים מעוצבים? אל תפחדו להיות יצירתיים

כשזה מגיע לעולמות עיצוב הפנים, יצירתיות היא שם המשחק! אנשי המקצוע של אלידור עובדים שעות רבות בכדי להבטיח לקהל שלהם מגוון רחב של סורגים בצורות ופיתולים מיוחדים שיאתגרו את המחשבה הקבועה. לכן, אם כבר החלטתם לשדרג את הבית עם סורגים בעיצוב מגניב, אל תפחדו ללכת עד הסוף! תרשו לעצמכם לזרום עם היצירתיות שמונחת מולכם ולשדרג את הבית עם פיס היסטרי שיגרום לכל המבקרים להגיד "וואו!".

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן