לאחר שבחרתם את דלת הכניסה המתאימה ביותר לבית שלכם, מגיע שלב נוסף בו אתם צריכים לבחור גם פרזול לדלת. ישנן ידיות, צירים ועוד מרכיבים העשויים מברזל, ולכן הם מכונים פרזול.

בשל חשיבותם בבית, בחירת פרזול לדלתות יכולה להיות די מכריעה מכיוון שישנם סוגים ועיצובים רבים ושונים. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים המתאימים לדלתות שלנו, כך שיהיה לכם קל יותר לבחור אילו מהם מתאימים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. במהלך שיפוץ דלתות יש לקחת נושא זה בחשבון.
אם אינכם יודעים מה לבחור, כמובן שנשמח ליעץ ולעזור.

ניתן לראות את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם בעמוד פרזולים לדלתות כניסה.

פרזול לדלת – אילו אביזרים קיימים?

האביזרים הנפוצים ביותר לדלתות חיצוניות כוללים צירים, מנעולים, ידיות ותפסים.
דלתות חוץ הן בין החלקים הגלויים והמנוצלים ביותר בבית. יש להציב ידיות ומנעולים בהתאם לגובה הדלת. לדוגמה, הידיות צריכות להיות קרובות לגובה העיניים לאחיזה קלה. תפסים צריכים גם להתאים לסוג תפס הדלת לטיפול או לנעילה.

השפעת הפרזול על נושא הבטיחות

בטיחות הבית אף היא שיקול חשוב בכל הנוגע לאבזור הדלת. ברגים הם בדרך כלל הסוג המאובטח ביותר מכיוון שהרבה יותר קשה לבחור ולפרוץ אותם. יותר מאשר בריח תפס או מנעול צילינדר.

עם זאת, מנעולי שקע מספקים את ההגנה הטובה ביותר מכיוון שיש להם בריח מתכת שנקדח לתוך מסגרת הדלת.

ישנם מנעולים נוספים המספקים גם הגנה טובה מכיוון שהם ניתנים לנעילה משני צידי הדלת.  דבר שהופך אותם לקשים הרבה יותר לפתיחה בכוח מאשר בריח תפס או מנעול צילינדר. אך עם זאת ניתן לחתוך בקלות את רכיבי המתכת שלהם.

גם בנושא זה כמובן שניתן להתייעץ עמנו ונוכל לעזור.

לסיכום, לפני שאתם מקבלים החלטה בנושא פרזול הדלת, כדאי לבחון את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. חלק מההחלטות יתבססו על הפן האסתטי, ואחרות דווקא על הפונקציונליות של כל אחד מהחלקים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן