אז החלטתם שאתם רוצים לשדרג את פתח הבית וכעת מגיעה החלטה נוספת לא פחות חשובה. איזו מכל הדלתות שקיימות בשוק לבחור. האם תהיה זו דלת עץ או דלת מתכת? מה יהיה העיצוב שלה? האם להוסיף צוהר קטן שיכנס קצת אור טבעי או לבחור דלת ללא חלון. בנוסף, יש לבחור את הידיות ולהחליט אם להוסיף גם סורג בתוך הדלת. את כל ההחלטות הללו כדאי לקבל מראש. במאמר זה תגלו איך לבחור דלתות כניסה.

התאמה לעיצוב הבית

השיקול הראשון שלכם צריך להיות כמובן ההתאמה לעיצוב של הדירה או הבית. אם בחרתם בסגנון קלאסי, יתכן ותרצו עיצוב שיתכתב עם אותו הסגנון. לעומת זאת, בתים שמעוצבים בסגנון מודרני, יעניקו לכם מגוון רחב יותר של אפשרות כמו דלתות בסגנון הייטקיסטי ואף ערכת צבעים נועזת יותר.
לאחר שהחלטתם על העיצוב, תוכלו לבחור את סט הצבעים שלכם. בקטלוג שלנו בחברת אלידור תוכלו לראות הן דלתות בצבע אחד והן כאלה המשלבות מספר צבעים.

דלתות עץ או מתכת

היום כמעט לא תראו דלתות עץ בפתחי הבתים. הסיבה לכך כפולה. מחד, העץ הו חומר שרגיש יותר לפגעי טמפרטורה, לחות ואפילו בעלי חיים זעירים המכרסמים בו לאורך השנים. לעומת זאת, לדלתות מתכת ופלדה יש עמידות גבוהה. הן שומרות על צורתן במשך עשורים רבים. לכן, תמיד נמליץ על דלתות עשויות מחומרים מתכתיים עמידים.
בנוסף, את דלתות המתכת קשה יותר לפרוץ. אם פורץ מנסה לנסר את הדלת יהיה לו הרבה קשה כאשר מולו עומדת פלדה חזקה. לכן, כל הדלתות שיש בקטלוג שלנו עשויות ממתכת. בתוך הבית, כמובן, אתם יכולים לבחור כל סוג של דלת. אך, אם חושבים איך לבחור דלתות כניסה, חשוב שהן יהיו מחומר הגלם העמיד ביותר שיש.

סורגים או לא?

פה הדעות חלוקות. יש בעלי בתים שמעדיפים לשמור על בטיחות מרבית ומתקינים סורג בתוך הדלת. במיוחד אם מדובר שדלת הכוללת זגוגיות עשויות זכוכית. כך, יש שכבת הגנה נוספת לבית שלכם. תוכלו לקרוא על כך בפוסט מיוחד שהקדשנו לנושא בעבר בבלוג שלנו.

איך לבחור דלתות כניסה – העיצוב

העיצוב הכללי של הדלת אם כך ישפיע על החזית של הבית. נציין לסיכום כי יש מאות עיצובים שונים שביניהם אתם יכולים לבחור. לכן, אינכם מוגבלים דווקא לסגנון עיצובי אחד זה או אחר. תוכלו לגלות אצלנו את מגוון האפשרות הרחב שעיצבנו עם השנים. תוכלו ליצור עימנו קשר במידת הצורך ונוכל לעזור לכם לבחור את האפשרות הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן