בחירת דלת הכניסה הנכונה היא החלטה קשה. אדריכלים, מעצבים ובעלי בתים בוחרים בו לרוב על פי אורח חייהם, גודל הכניסה והשכונות שבהן הם מתגוררים. במאמר זה נסקור מספר פרמטרים עיקריים נסקור כמה גורמים עיקריים שיכולים לעזור לכם בחור את דלת הכניסה הנכונה. דלתות לכניסה של הבית יכולות להיות מעוצבות בצורה פשוטה, בצבע אחיד או להיות מעוצבות בצורה ייחודית ומרהיבה. גלו את כל מה שצריך לדעת על הנושא. אם תרצו עוד מידע, תמיד תוכלו ליצור עימנו קשר, ואנו נשמח לעזור לבחור את הדלת המתאימה.

דלתות לכניסה של הבית – שאלות שכדאי לשאול את עצמכם

מעצבים דלתות ללקוחות שלכם? אנו עובדים עם הרבה אדריכלים וקבלנים

אצלנו, העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל דלת. גם דלתות לכניסה של הבית לבנות ללא כל עיצוב מיוחד, כוללות סגנון מיוחד משלהם. לכן, קבלנים ואדריכלים רבים בוחרים לעבוד איתנו. הם יודעים שיקבלו דלת בעיצוב בלתי מתפשר. שתהפוך כל לקוח למרוצה במיוחד. הדלתות שלנו מותקנות הן בבתים פרטיים, הן בדירות, והן במשרדים ואפילו בתי כנסת.

לאורך השנים יצרנו מגוון עצום של עיצובי דלתות לכניסה של הבית, שמתאים לכל סגנון עיצובי. החל מגרסאות מודרניות והייטקיות ועד לעיצובים קלאסיים. תופתעו לדעת אך גם באירופה ובארה"ב ניתן למצוא את הסגנון שלנו. לכן כל לקוח שלכם שמגיע לארץ ישמח למצוא את הסגנון האהוב עליו אצלנו.

דלתות לכניסה של הבית מפלדה – שיא העוצמה

איננו מסתפקים בדלתות עץ אנו יודעים כי העוצמה טמונה בחומרי גלם חזקים במיוחד, כמו פלדה. היות והכניסה לבית היא המחסום הראשון בפני מי שרוצה לפרוץ אליו, עלי הדלת להיות עמידה כמו כספת. זו הסיבה שאנו בוחרים בעיצובים עוצמתיים, חזקים אך עם חזות מטעה. מדובר בגיליונות פלדה שקשה מאוד לחתוך, אך הם מעוצבים כמו דלתות מחומרים עמידים פחות. בנוסף, אפשר לשלב בדלתות שלנו גם סורגים, וכך להעניק לדלת עוצמה כפולה.

דלתות כנף וחצי ודלתות כפולות

כנף וחצי דלת היא סוג של דלת שבה כנף אחת מסתובבת החוצה. בעוד הכנף השניה מחוברת למסגרת או נעה כלפי פנים. כיום, הסגנון הזה מקובל בחזיתות של בתים פרטיים יוקרתיים, בהם מעוניינים להשתמש בפתח רחב.

בנוסף, חלק מבעלי הבתים מעדיף כניסה כפולה. לכן, אנו משלבים גם מערכות של דלתות כפולות. כמו גם שתי דלתות של כנף וחצי, כאשר חצאי הכנף מותקנים בצדדים. ניתן לצפות באתר במגוון רחב של עיצובים, המשלבים מספר חומרי גלם שונים. כולל זכוכית שקופה או מלובנת. כך, תמצאו בקלות את המתאימה ביותר לנכס שאתם מתכננים.

לסיכום, אם אתם מחפשים דלתות לכניסה של בית, ומעוניינים בסגנון ייחודי משלכם, זה הזמן לקרוא על האפשרויות השונות בקטלוג שלנו. תוכלו להיכנס לקטלוגים ישנים הסרוקים באתר. כמו גם, לבחור דלת מהקטלוג המקוון. יש עשרות רבות של אפשרויות אצלנו. אנו סמוכים ובטוחים שתמצאו את העיצוב שלכם. אם אינכם מוצאים את הדלת שלכם התקשרו אלינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן