אחד הדברים שמרשימים תמיד לקוחות המביטים באתר אלידור הוא היכולת לבצע את ההתאמה המושלמת של ידיות מתכת לכל אחת מהדלתות שלנו. במאמר זה נדון בתחום הזה בהרחבה ותגלו איך מתכננים נכון עיצוב של דלת עד לרמת הפרזול הנראה לעין.

מדוע בכלל חשוב שתהיה ידית מתכת מתאימה לדלת?

ידית לדלת היא הדוגמה המושלמת למתקן שיכול ליצור או לשבור עיצוב. יש לעצב את הידית בקפידה על מנת להתאים למראה הכללי של הדלת ולהעצים אותה.

במדריך זה, תגלו כיצד למדוד את ידית הדלת המתאימה בצורה מושלמת, כדי שתוכל ליצור אחת שתפורה בצורה מושלמת לצרכים שלכם. פרזול מעוצב יכול להיות חלק בלתי נפרד מהכניסה לבית.

אם הידית אינה מתאימה מבחינת עיצוב והיא גדולה או קטנה מדי, היא לא תשמור על ההרמוניה החשובה כל כך בתחום האסטתיקה.

יש לכם דלת ואתם רוצים להוסיף ידית? כך תעשו זאת

נתחיל במדידת עובי (או עומק) הדלת:

מדדו סנטימטר שלם משני הצדדים של הקצה שבו אתם רוצים למקם את הידית החדשה שלכם. בעזרת עט, סמנו היכן כל צד של הידית החדשה שלך צריך להיות ממוקם משני צידיה. כעת יש לכם שני סימנים משני הצדדים המודדים את העובי או העומק הרצויים משני הצדדים.

אז תוכלו ליצור את החיבורים המתאימים ולהתקין את הידית.

ידית משיכה ארוכה או ידית נעה?

כאשר מתחילים לתכנן את הידיות שתשתלב בכניסה של הבית יש לחשוב על הדרך שבה הדלת נפתחת. האם תרצו למשוך את הדלת אליכם או ללחוץ על הידית וכך לפתוח את הדלת.

פונקציונליות זו תקבע מהי הידית הנכונה שצריך לשלב. תוכלו גם להביט באפשרויות שאנו מציעים בעמוד העוסק בפרזול של דלתות החברה. שם תוכלו למצוא את האפשרויות השונות, ולהבין טוב יותר למה התכוונו.

קחו בחשבון גם יש לייחס חשיבות לאחיזה בידית. היא חייבת להיות רכה מספיק כדי שידכם תוכל לאחוז ללא פגיעה ובעלת נקודות אחיזה. על החומר המרכיב את הידית לא להיות כבד מדי. משום שאתם עלול להסתכן בהפלתו בעת משיכה או דחיפה של הדלת.

חשוב גם להתאים את הידית למאפיין כמו גיל הדיירים בבית. למשל, בבתים עם אנשים מבוגרים או ילדים שצריכים לפתוח את הדלת כשהם חוזרים מבית הספר. אם הידית אינה נפתחת בקלות הם עשויים להתקשות בכך.

ידיות מתכת למתחמים תעשייתיים

אם רוצים לבחור בדלת שקשה לפתוח, כמו במעבדה או מתחם תעשייתי, כמובן שכדאי לבחור בפרזול מתאים.

תוכלו לראות זאת גם כאשר מתכננים דלת אש או דלת מתכת כבדה שמותקנת במחסנים בה רוצים למנוע כניסה של אנשים לא מורשים.

לסיכום, כעת אתם יודעים קצת יותר כיצד לבחור את הידית שלכם. אם תרצו תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו באלידור ולהתאים לדלת שבחרתם את הידית על פי הסגנון העיצובי המועדף עליכם.

אנו נמצאים תמיד כאן לרשותכם לענות על כל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן