מרכזיים מסחריים רבים מגלים כי יש חשיבות עצומה לדלתות הכניסה שלהם. מחד, יש להציב דלתות זכוכית שימשכו את הקהל פנימה, אך מה עם הכניסות האחרות? בהן נהוג להתקין דווקא דלתות מתכת כבדות עם עיצוב אסתטי המתאים למבנה של המקום. בין הלקוחות שלנו תמצאו לא מעט מרכיזם מסחריים שבוחרים בעיצובים המיוחדים של אלידור. במאמר זה תגלו מדוע דלתות למרכזים מסחריים כדאי למצוא דווקא פה.

דלתות למרכזים מסחריים – עמידות שאין כדוגמתה

מרכזים מסחריים הם פעילים מאוד. הדלת נפתחת ונסגרת פעמים רבות בכל שעה. לכן, חשוב לבחור דלת פלדה עמידה במיוחד, הן בפני העומס הרב עליה והן בפני פגעי מזג האוויר.

עבור מרכזים כאלה, יש דלתות המתאימות ככפפה ליד למקום. הן מבחינת הגודל והן מבחינת העיצוב והצבע. מספיק להביט במשך דקות אחדות בקטלוג שלנו ולזהות מדוע מעצבים רבים בוחרים דווקא בדלתות שיוצרו במפעל שלנו.

צבע שנשאר לאורך שנים

הצביעה של דלתות אלידור מבוצעת בטכנולוגיה חדשנית המבטיחה כי הצבע יהיה חלק בלתי נפרד מהדלת. הוא למעשה נצמד לחומר הגלם החזק להפליא.

אפשר לבחור דלתות בצבעים סולידיםי כמו לבן, שחור, חום או אפור או להתקדם לעיצוב מודרני עם דלתות כחולות, אדומות ועוד צבעים נועזים. הדלתות יכולות לכלול גם ריקועי מתכת מרשימים, שמתאימים למרכזיים מסחרים יוקרתיים במיוחד.

עמידות גבוהה בפני מזג האוויר ורעש

לדלתות העשויות ממתכת יש עמידות גבוה גם בפני מזג האוויר. חום או קור לא משפיעים על הדלת הזו כמו דלתות עץ. בנוסף, מותקנות בדלת, בין שתי יריעות הפלדה גם שכבות בידוד אקו־תרמיות.

כך, רעשים המגיעים מבחוץ אינם פוגעים בחוויית הקניות של המגיעים אליכם למרכז המסחרי.

התאמה של דלתות כפולות

לפעמים, בעלי החנויות מעוניינים להשתמש במיכון כבד כדי להכניס סחורה. יצרני רכבים עשויים להציג במתחם שלכם. איך תבחרו דלתות גדולות מספיק שיוכלו להיפתח? גלו את הדלתות הכפולות שלנו. הן מגיעות בעיצוב זהה ונפתחות לשני הצדדים. כך, נוצר פתח רחב מספיק דרכו יכולה להכנס גם מלגזה קטנה או רכב פרטי.

לסיכום, אם אתם מחפשים דלתות למרכזים מסחריים – הגעתם למקום הנכון. בחרו באחת מהדלתות שלנו ותגלו כי היא משרתת אתכם לאורך שנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן