איך מנקים דלת פלדלת?

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
איך מנקים דלת פלדלת

יכול להיות שדלת הפלדלת שנמצאת בכניסה לבית שלכם היא מאז שהוא נבנה או מאז שעברתם אליו ויכול להיות שבמהלך השנים עשיתם שיפוצים או שינויים כאלו ואחרים והחלפתם את דלת הכניסה שלכם לדלת פלדלת. מה שבטוח הוא שהשנים עושות את שלהן והדלת לא תהיה בדיוק כמו שהיא הייתה בהתחלה. עם נזקים אל תמיד יש מה לעשות ואם כן צריך טיפול מקצועי. אבל מה עם ניקיון? איך מנקים דלת פלדלת? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם.

בואו להתרשם מהדלתות כניסה של אלידור

ממה מתלכלכת הדלת?

מיד נענה על השאלה איך מנקים דלת פלדלת אבל עוד קודם לכן, ממה מתלכלכת הדלת בכלל? מה יכול להביא אותה למצב בו אי אפשר להשאיר אותה ככה וצריך לנקות אותה? אז קודם כל זה אבק ולכלוך חיצוני כמובן, ומידת הלכלוך תואמת למיקום הדלת, האם היא באזור בו יש אבק, אזור פתוח או בבניין מגורים. בנוסף, אם יש לכם ילדים קטנים או שיש לשכנים, זו יכולה להיות סיבה מספיק טובה למה הדלת כבר לא מה שהיא הייתה.

האופציה הפשוטה ביותר…

אז איך מנקים דלת פלדלת בפועל? יש את האפשרות הפשוטה ביותר והיא באמצעות דלי עם מים חמים ומטלית. כן, כל מה שאתם צריכים זה דלי עם מים ואתם יכולים להוסיף לתוכו אבקת כביסה. אבל יש עוד דבר שחשוב לדעת והוא הציפוי של הדלת. אם מדובר על ציפוי מעץ או מפורניר, חשוב לנקות עם מטלית לחה ומיד לאחר מכן עם מטלית יבשה. אם מדובר על PVC, לא צריך ייבוש מהיר אבל חשוב לנקות עם סקוטצברייט אם צריך בעדינות המתבקשת.

להתייעץ עם החנות ממנה קונים

אם אתם לא יודעים איך מנקים דלת פלדלת ואתם לא רוצים לעשות נזקים, חשוב שקודם כל תרכשו בחנות הנכונה או במילים אחרות – בחברת אלידור אבל חשוב לא פחות להתייעץ איתם איך הכי טוב לנקות. הם ישמחו לתת לכם ייעוץ ושירות לא פחות ממצוין ואתם תהנו לא רק מדלת איכותית אלא גם מדלת נקייה בעקבות פעולה פשוטה שתוכלו לחזור עליה פעם אחר פעם.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן