רבים תוהים אם הם יכולים להזמין את דלת הכניסה החדשה שלהם ברשת. התשובה מעט יותר מורכבת מכן או לא. בניגוד למוצרים אחרים דלתות כניסה צריכות להיות מותאמות במגוון רחב של היבטים לבית. לכן, אתם יכולים לבחור את העיצוב הכללי ברשת, אך לא את כל מאפייני הדלת.במאמר קצר זה נרחיב על הנושא ותגלו מהי הדרך הנכונה לבצע הזמנת דלת חדשה.

מדוע אתם צריכים לבצע הזמנת דלת חדשה?

ישנם שני מצבים עיקריים בעטיין מזמינים דלת חדשה. הראשון, שיפוץ של הבית, תוך החלפה של מגוון רחב של פריטים כולל הדלת. השני, הוא במקרה של בניית דירה או בית פרטי מאפס. במקרה זה הדלת היא חלק מהתוכנית הכללית.

בשני המקרים הללו אתם עשויים להצטרך דלת ברוחב, גובה ועובי מסויים. רק כאשר אתם בונים את הדירה מאפס, קל יותר לשנות את התכנון העיצובי ולהתאים את הדלת אליו. אם הבית כבר בנוי, כמובן שתצטרכו להזמין דלת המתאימה למימדים של הדלת הנוכחית המותקנת בבית.

לא רק דלת קדמית – אלא גם דלת חיצונית

כאשר אתם מתכננים הזמנת דלת חדשה לבית פרטי צריך לזכור כי לפעמים יש לכם שתי יציאות מהבית. אחת קדמית ואחת צדדית או אחורית לגינה, מרפסת או פטיו. לכן, כדאי מראש לחשוב איזו דלת תתאים לכל אחד מהפתחים. התאמה של הדלת מבחינת חומרי הגלם, הצבע וכמובן העיצוב תבטיח מראה מהוקצע והרמוני.

חלק מרוכשי הדלתות יעדיפו לראות מגוון רחב של אפשרויות. למשל, אצלנו באתר אלידור תוכלו לראות מגוון עצום של דלתות כניסה בקטלוגים שהוצאנו עם השנים.

בבלוג שלנו תוכלו למצוא לא מעט פוסטים העוסקים בנושא של בחירת דלתות הכניסה הנכונות כמו הפוסט הזה למשל.

כדאי גם להתייחס למכלול השיקולים המופיעים בפוסט המפורט הבא.

מי יכול להמליץ לכם על הדלת?

אלידור היא מפעל ייצור דלתות, ולא משווק ללקוחות פרטיים. לכן, ניתן לפנות לאחד מתוך המשווקים הרבים שיש לנו ברחבי הארץ. אם אינכם בטוחים למי לפנות באזור מגוריכם נשמח לעזור. כך, תוכלו למצוא את כל המוצרים שלנו במחיר הטוב ביותר.

בנוסף, תוכלו ליהנות מהתקנה מקצועית של הדלת והתאמת הפרזול – ידיות ומנעולים. ניתן לקרוא על הנושא הזה גם בפוסט מיוחד המוקדש כל כולו לנושא הפרסום.

לסיכום, כפי שאתם מבינים, ניתן לגלות עיצובי דלתות ברשת. אך, כאשר מזמינים את הדלת רצוי לעשות זאת לאחר מדידה קפדנית של המימדים הרצויים. נשמח לעזור לכם לבחור את דלת הכניסה המתאימה לכם מתוך שפע האפשרויות שאנו מייצרים במפעלי אלידור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן