רבים מאיתנו מדמיינים דלת כבלוק אחיד, עם ידית. אך בפועל, יש כל כך הרבה עיצובים שונים ומרהיבים לדלתות. מבט מהיר בקטלוג שלנו יכול להמחיש לכם את שפע ההזדמנויות השונות שיש לכם. במאמר זה נעסוק בהרחבה בנושא ותגלו איזה עיצוב יתאים לכם יותר מכל.

עיצובים שונים לדלתות עם זכוכית

עיצובים שונים לדלתות פלדה עם זכוכית הם לא רק אסתטיים, אלא גם מציעים מספר יתרונות פונקציונליים.

הזכוכית בדלתות הפלדה נועדה לספק אור ונראות לתוך הבית או המשרד שלך. החומר יכול גם לאפשר מעבר בטוח אם אתה גר במקום שבו יורד הרבה גשם או שלג. בעולם של היום, בעלי בתים רבים בוחרים בסגנון זה של דלת כדי לגרום לבתיהם להיראות מודרניים ובטוחים יותר.

דלתות פלדה נראות לעתים קרובות בבנייני מגורים, משרדים ומפעלים אחרים הדורשים דלת כבדה. דלתות פלדה מהוות אפשרות בטוחה מכיוון שקשה יותר לפרוץ אליהן בהשוואה לדלתות עץ או זכוכית. לרוב דלתות פלדה מצוידות בחלונות או יריעות זכוכית המספקות שפע של אור בתוך המבנה אך גם משאירות את דלת הפלדה חשופה במידה ניכרת.

העיצוב הנפוץ ביותר לדלת פלדה המצוידת בחלון הוא חלון מקושת.הסוג השני של עיצוב עבור סוג זה של דלתות הוא שני חלונות מלבניים מותאמים משני צידי הדלת.

הוא מספק פרטיות לאנשים בתוך הבניין ותיתן להם קצת אור, אבל לא יאפשר לאנשים בחוץ לראות מה קורה בפנים, מה שעשוי להיות בעיה אם יש לך עובדים שעובדים ליד שולחנותיהם או אם אתה צריך פרטיות בעת מפגש עם לקוחות.

דלתות בעיצוב אחיד

קיימות גם דלתות פלדה בצבעים שונים ללא זכוכית
דלתות פלדה משמשות כאשר דלת זכוכית אינה רצויה.

ניתן לייצר דלת פלדה מיריעה אחת של פלדה מגולגלת קרה. היא מקופלת כדי ליצור את הדלת הדו-עלית, המחופה והמבודדת. הבידוד עשוי להיות בד או חומר פלסטי, שניתן ליישם על ידי דבק, צמנטציה, או על ידי היתוך ליצירת קשר אינטגרלי עם הפלדה. דלתות פלדה ללא זכוכית משמשות במבני תעשייה לצורכי ביטחון בגלל העמידות וקלות ההתקנה שלהן. הוסיפו סורגים לדלתות והפכו אותן לבטיחותיות אפילו יותר.

דלתות פלדה עם חישורי אלומיניום

ישנם גם דלתות פלדה עם עיצובים שונים מאלומיניום, שמעניקים לדלת מראה יוקרתי מרשים במיוחד. האלומיניום נראה כמו הטבעת מתכת ויכול להיות על גבי זכוכית או על גבי לוח הפלדה – בצבע אחר.
דלתות אלו מציעות את הטוב משני העולמות עבור כל סוג של עיצוב פנים.

דלתות פלדה בעיצוב אלומיניום הן השילוב הטוב ביותר של בטיחות וסגנון. הם מציעים הגנה טובה יותר מפני פולשים. סוגים אלה של דלתות מחזיקות מעמד זמן רב יותר בהשוואה לדלתות פלדה. יתר על כן, הם זמינים במגוון צבעים ועיצובים. כאלה שניתן להתאים אישית כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלך. ניתן גם לבצע חידוש דלתות ולהוסיף להן חישורים כאלה.

עיצובים שונים לדלתות כנף וחצי

הסוג האחרון של הדלתות הוא כנף וחצי. מדובר למעשה בצד אחד שיכול להפתח ועוד צד נוסף שנשאר סגור. הוא מתאים למקומות שבהם יש פתחים גדולים יותר.
תוכלו לראות באתר שלנו מגוון רחב של אפשרויות של דלתות כנף וחצי כאלה. עליהן ניתן להוסיף פרזולים לדלתות כניסה מרשימים מאוד וליצור דלת בעיצוב מיוחד במינו.

לסיכום, יש לא מעט אפשרויות עיצוביות בתחום הדלתות. כל שעליכם לעשות הוא רק להציץ באתר שלנו ולבחור את הדלת המתאימה עבורכם. הוסיפו ידיות לדלת כניסה ופרזולים מיוחדים, וכך תוכלו ליצור עיצוב יחודי משלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן