קניתם דלת חדשה ויפה, מיוחדת ממינה, מתוך הקטלוג שלנו במפעל דלתות אלידור. כעת הבית נראה כל כך טוב שאתם רוצים לשנות את כל עיצוב הסלון בהתאם. במאמר זה אספנו עבורכם כמה טיפים שתוכלו להשתמש בהם בעיצוב הפנים שלכם. המדריך של התאמת עיצוב הסלון לדלת לפניכם.

מה אומרת עליכם הדלת שלכם?

ראשית חשבו מה אומרת עליכם הדלת שלכם. אם בחרתם בעיצוב קלאסי ומהוקצע אתם רוצים לשדר את היוקרה וההתאמה למראה הקלאסי. לכן, כדאי כמובן גם לעצב את כל הסלון בהתאם למראה זה. תוכלו לבחור ספות יפהפיות עשויות מעץ, עם ריפוד המתכתב עם צבעי הבית. ניתן גם לשמור מעט את המראה הז בעיצוב בחירה של מספר פריטים שונים היוצרים את העיצוב האקלקטי המתוחכם.

אם, לעומת זאת, בחרתם בדלת בסגנון היטקי, אתם יכולים כמובן לעצב את כל הסלון בסגנון המודרני הזה. פה, אין גבול מספר הצבעים שאתם יכולים לשלב בחלל, לחומרי הגלם השונים המשלבים בין עץ לפלסטיק ועוד. כמובן, שהדלת היא ההפרדה שלכם משטחי החוץ, ולכן חשוב מאוד שהיא תהיה עשויה מפלדה, גם אם לא מודעים לכך בחלקה החיצוני.

דלתות עשויות זכוכית

דלתות המשלבות בתוכן גם חלקי זכוכית, המאפשרת לאור טבעי להכנס מבחוץ, פותחות בפניכם אפשרויות נוספות כאשר מתכננים את התאמת עיצוב הסלון לדלת. תוכלו גם בסלון לשלב חומרי גלם אלה כמו עץ, מתכת וזכוכית וליצור תחושה חמימה ונעימה המשלבת את כל הטוב שמכל חומרי הגלם הללו. יש גם משפחות שממשיכות את הקו הזה לחלל נוסף בבית – המטבח. במיוחד אם הבית שלכם הוא חלל פתוח והסלון מתחבר למטבח, תוכלו להמשיך ולשמור על הסגנון הכפרי ולשלב גם בו עץ וזכוכית.

התאמת עיצוב הסלון לדלת מבחינת צבע

אומנם הדגשנו את חומרי הגלם עד כה, אך כמובן חשוב גם לזכור כי הצבע של הדלת הוא משמעותי לא פחות. גם אליו יש להתייחס. אם בחרתם בגוונים סולידיים כמו לבן, חום או שחור תוכלו למצוא בקלות ריהוט בגוונים האלה.
אך, אם בחרתם בדלת ירוקה, האם נכון לבחור שכל הריהוט יהיה ירוק? לא בהכרח. תוכלו לבחור בצבע אחד השולט בחלל ולשלב עליו אקססוריז ירוקים.
כמו:

לסיכום, כפי שניתן לראות, קל מאוד להתאים את עיצוב הסלון לדלת שלכם, אם תשתמשו בטיפים שציינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן