רבים שומעים את הביטוי דלת אקוסטית וחושבים שמדובר רק בדלתות עם אפשרות בידוד. בפועל, מדובר בהרבה יותר מזה. משום שהדלת צריכה לכלול את כל הפונקציונליות של דלתות רגילות ללא השכבה המבודדת את הרעש. במאמר זה נרחיב על הסיבות שבעטיין הן נדרשות, ואיך להשיג אותן.

מדוע בעצם צריך דלת אקוסטית?

פתחי הבית כמו חלונות ודלתות הם אחד המקורות הנפוצים ביותר לזיהום רעש ועלולים לגרום לבעיות במשרד או בחלל המגורים שלכם. דלת אקוסטית מהווה פתרון לבעיה זו אשר מפחיתה את הרעש מבחוץ ב-50-75%. דלתות אלו אולי אינן פרקטיות עבור כל סוגי הבתים, המשרדים ומפעלים, אך הן נהדרות עבור אלה שרוצים פרטיות ובידוד קול. המערכת של דלת כזו מורכבת ממסגרת, שני פנלים וכן בידוד אקוסטי. על הפנלים מורחים חומרי בידוד קול המסייעים בהפחתת זיהום הרעש בתוך המבנה.

המסגרת מותקנת במרווחים על הקצוות של הפאנל הרופף כדי להחזיק אותה במקום וכן לספק יציבות. לוח הבידוד נדחס בין המסגרות הללו ואז ניתן למשוך אותו יחד עם רצועות משני הצדדים, ולהשאיר אותו במקומו. הדלת האקוסטית היא דלת בעלת חומר סופג קולות מובנה במשקוף הדלת להפחתת הרעש בחדר.

גם לאולפני הקלטות או מקומות בהם יש מוזיקה חזקה

בעוד שרבים בוחרים להתקין סוג זה של דלתות מכיוון שהם רוצים להפחית את הרעש, הם גם תוספת נהדרת עבור חללים רגישים מבחינה אקוסטית כמו אולפני הקלטות או אולמות אירועים.הדלת האקוסטית היא דרך חדשה עבור חנויות קמעונאיות ליצור נוחות רבה יותר ללקוחותיהן.  כמו גם להפוך את חווית הקנייה שלהם לבלתי נשכחת יותר. הדלת האקוסטית משתמשת בחיישנים כדי לזהות מתי מישהו מתקרב, ונפתחת אוטומטית רגע לפני שהלקוח ניגש אליה.

ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו בכניסה לחנות, כך שאנשים לא יצטרכו להקדיש זמן כדי לפתוח את הדלתות אחד עבור השני. היא גם מתאימה לעסקים עם מספר כניסות. במקומות כאלה ניתן להתקין דלת אוקסטית בכניסה הראשית ולאחר מכן דלתות פנימיות מבודדות. כמובן שכאשר מתכננים את הדלת יש להתייחס גם לעיצוב שלה ולא רק לאפשרות הבידוד.

היכן אפשר להשיג אותן?

במפעלי אלידור דלתות אנו מייצרים דלתות אלה. תוכלו לראות בקטלוג שלנו דלתות כניסה עם שכבה מבודדת. כמובן, שאם מדובר בדלת מאסיבית עשויה פלדה, עובי חומרי הגלם עצמם מסייע גם בבידוד הרעשים.

אנו משלבים בהרמוניה את הפונקציונליות של הדלת יחד עם מראה מהוקצע ויוקרתי. כך, ניתן להציב את הדלתות הללו גם בבתי יוקרה פרטיים, בדירות יוקרה ואפילו במשרדי הייטק מפוארים.

לסיכום, אם רוצים לבודד רעשים באופן המיטבי חשוב להשתמש ביתרונות של דלת אקוסטית. היא יכולה להיות עשויה משכבות פלדה או מעץ, תלוי בשימוש בה. בדרך כלל בדלתות הכניסה נשתמש בחומר מתכתי כדי להעניק לה יציבות. ניתן להביט במוצרים השונים שלנו, ולמצוא את זו שתתאים לעיצוב האדריכלי שלכם. אם אתם מתלבטים במה לבחור כמובן שתוכלו ליצור עימנו קשר ונשמח לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן