היום כמעט כל בית פרטי כולל דלת במראה יחודי משלה, ולא תמצאו שני בתים שלא תוכננו יחדיו עם אותה דלת כניסה. במאמר זה נעסוק בהרחבה בשיקולים שכדאי לקחת לפני הזמנה של דלת חוץ מעוצבת. תוכלו לראות את המבחר של הדלתות באתר ולבחור מביניהן.

דלת חוץ מעוצבת: יופי או חוזק?

בעבר היינו צריכים להתפשר על אחת מהתכונות הללו. האם לבחור דלת חזקה ומשעממת או דלת יפה מאד אך פחות חזרה. כיום, אפשר לבחור דלתות פלדה עוצמתיות מאד, הכוללות גם מגוון רחב של מנגנוני הגנה, המעוצבות באופן מרשים.

כאשר אתם בוחרים דלת כזו, חשוב לקחת בחשבון את כל המאפיינים של הבית. למשל, אם מוסיפים פתחים נוספים לקוטג' צריך לשים לב שהדלת מתאימה באופן הרמוני לעיצוב הארכיטקטוני של הבית.

בנוסף, כדאי לקנות דלת מחברה מוכרת, ממותג שמיוצר בארץ ובו הגימור מושלם. לא תרצו שבעתיד הדלת פתאום תהיה קרובה מדי לרצפה.

עמידות גבוהה

הדלת החיצונית היא אחת מנקודות הכניסה החשובות לביתכם. לכן היא תוכננה להיות אחת הדלתות העמידות בבית. זאת בניגוד לדלתות הפנים העשויות עץ לרב. היא צריכה לעמוד בפני טמפרטורה חמה מאד בימי הקיץ, בהם השמש קופחת. בימי החורף, היא צריכה לעמוד מול גשם, סופות, טמפרטורה נמוכה ואפילו ברד. היתרון של הפלדה הוא העוצמה שלה.

פלדה אינה זקוקה לשום תחזוקה שוטפת, היא עמידה בפני אלמנטים קורוזיביים כי פני השטח שלה אינם מתחמצנים בניגוד לחומרים אחרים, והיא תעמוד ברוחות כבדות ללא בעיות כלל. למעשה, בעקבות שינויי האקלים כיום, זוהי אחת מהאפשרויות המתאימות ביותר לכל בית.

מראה יוקרתי

יש המשלבים בדלת גם מרכיבים עדינים יותר, כמו זכוכית חלבית או עיצובים שונים כדי לשוות לה את השיק הייחודי והמראה היוקרתי.
אפשר לעשות זאת במספר דרכים. קודם כל אפשר להגדיל את הרוחב של הדלת ולבחור ב"כנף וחצי". מדובר בחלק נוסף שנמצא ליד הדלת הראשית, ובו אפשר למקם זכוכית זקופה או לעצבו בדיוק כמו הדלת הראשית. חלק זה אינו נע, כמו הדלת, ומשמש בעיקר ליצירת מראה מהודר ויוקרתי.

מה עוד צריך לקחת בחשבון?

מעבר לכל האמור לעיל, גודל הדלת החיצונית צריך להיות פרופורציונלי לגודל הבית כדי שהיא לא תיראה לא במקום. כמו כן, ודאו שיש מספיק מקום עבור מבקרים ובני הבית להיכנס ולצאת בקלות. אם אתם זקוקים לשטח רחב יותר תוכלו לבחור דלת עם שתי כנפיים שיכולות להפתח במקביל. כך, ניתן יהיה להכניס לבית ריהוט גדול ללא כל קושי.

לסיכום, לפני שמזמינים דלת מעוצבת לבית כדאי לזכור כי לא צריך לבחור בין עמידות וחוזק ליופי. אפשר להזמין דלת חוץ מעוצבת עשויה מפלדה איכותית ולשלב בה את האלמנטים העיצוביים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן