כיום, רבים מחליטים לשלב עיצוב מודרני בבית, בניגוד לסגנון הקלאסי המיושן.במאמר זה נדון על הנושא בהרחבה. כמו גם נציין מספר אלמנטים מובילים בעיצוב. אם אתם היום מתכננים שיפוץ כללי תוכלו לקחת כמה רעיונות.

המטבח המודרני

המטבח הוא הלב של בית המשפחה. זוהי נקודת המפגש של בני משפחה וחברים, כמו גם מקום לבשל מתכונים אהובים, לשתף תגליות חדשות וליהנות מזמן איכות. מטבחים משקפים גם את האישיות והסגנון של משק הבית.

מה עושה עיצוב בית מודרני? כפי שלומדים בקורסים של עיצוב פנים,  מטבחים מודרניים מאופיינים בקווים נקיים. כמו גם חללים פתוחים וחומרים פשוטים שיכולים להעניק לו מראה מלוטש מאוד. ניתן להגדיר מטבח מודרני ככזה שבו כל מכשירי החשמל מוסתרים מהעין או מובנים בארונות כך שלא יהיה עומס. במטבחים מודרניים יש בדרך כלל גם מכשירים אלקטרוניים. כמו מיקרוגלים המוסתרים בדלתות ארונות או חזיתות למגירות כדי שלא תופסים מקום על משטחי השיש.

עיצוב מודרני לבית – חלל גדול פתוח

לבתים מודרניים יש תוכנית קומה פתוחה המסייעת ליצור זרימה חלקה יותר בין החדרים.

עיצוב הבית המודרני משמש ליצירת פריסה פתוחה ומרווחת יותר. הדבר מושג על ידי שימוש בתקרות גבוהות, חלונות ענקיים ומרחב מגורים גדול.

אחד הבתים המודרניים המפורסמים ביותר עם תכונות אלה הוא בית פארנסוורת'. בית יוקרה זה עוצב על ידי Mies Van Der Rohe. ומציע תוכנית קומה פתוחה עם מעבר חלק בין הפנים לחוץ. במטבח חלונות גדולים המכניסים אור טבעי ומציעים נופים נהדרים של החוץ.

כיום, בתים שעוברים תהליך שיפוץ כוללים פתיחה של הקיר בין הסלון למטבח כדי ליצור מרחב פתוח יותר.

דלתות לבית מודרני

דלתות הן לרוב החלק המתעלמים ממנו ביותר בעיצוב הבית. עבור רבים, דלתות נתפסות בדרך כלל רק כדרך להיכנס ולצאת מהמקום. עם זאת, אם אתם רוצים ליצור בית מודרני עם מגמות העיצוב העדכניות ביותר, אז הדלתות שלכם צריכות להיות נושא מרכזי בתכנון העיצוב.

זכרו כי, המראה החיצוני של הבית שלכם מושפע מאוד מהבחירה בחומר הגלם ממנו עשויה הדלת. אתם יכולים לבחור בתחושה מסורתית יותר עם דלתות עץ או מתכת כבדות. שמשפרות את הפרטיות והאבטחה מפני פולשים. או שאתם יכול ללכת על מראה אולטרה-מודרני עם דלתות זכוכית שחושפות את מה שיש בתוך הבית שלכם.

האפשרות הראשונה תשדר אווירה של אלגנטיות. בעוד שהאפשרות השנייה משדרת אווירה של תחכום וניקיון.

באתר אלידור דלתות תוכלו למצוא אין ספור אפשרויות לדלתות שמתאימות לבתים מודרניים. לא בכדי זוהי הבחירה הראשונה של מעצבי פנים רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן