כל מי שיש לו דלת עץ ישנה בבית מכיר את הבעיה. נזקי מזג האוויר גורמים לדלת להראות בלויה וישנה. פגיעות שמש בדלת הן נפוצות מאוד ויכולות להשפיע על המראה של כל חזית המבנה. פעמים רבות ניתן לחדש מעט את הדלת באמצעות צביעה, אך אם הטקסטורה שלה אינה חלקה היא לא תראה טוב. במקרה זה, אנו ממליצים ללקוחותינו לחדש את הדלת ולעבור לדלתות עשויות מפלדה.

מה גורם לתופעה של פגיעות שמש בדלת?

התופעה של פגיעות שמש בדלת נגרמה בשל הבדלים בין הטמפרטורות לאורך השנה, וכן בשל העובדה כי העץ רגיש מאוד לקרני השמש הקופחת. בניגוד לעץ חי השתול באדמה וניזון מקרני השמש, לוחות העץ המשמשים להרכבת דלתות כניסה ישנות רגישים יותר להבדלי לחות, ולכל נזק שהוא.

אם הזמנתם הנדימן שיתקן את הנזק, הוא לא תמיד יוכל לבצע את העבודה באותה רמה של מומחה לדלתות. לכן, כדאי להזמין חברה שמתמחה בתיקון נזקים כאלה.

מה עושים אם יש נזק?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש דרך לשפץ את הדלת או לתקן את המראה החיצוני שלה הוא באמצעות בחינת העומק שאליו הגיע הנזק. אם הדלת יבשה מאוד ומתחילה להתפורר כנראה שיהיה נכון יותר לרכוש דלת חדשה. לעומת זאת, אם זהו רק נזק קומסטי קל – תוכלו לחדשה.

אנו ממליצים גם לגעת במשטח, ולבחון אם יש נזקים של חום. למשל, בועות שמתחילות להופיע על הדלת או סדקים עבים. לעתים, יהיה צורך ללטש מחדש את המשטח, ואז לצבוע אותו שוב.

תמיד מומלץ לבחור מראש מוצר איכותי יותר

כפי שציינו, תמיד מוטב להשקיע מראש במוצרים איכותיים יותר. אלה הם מוצרים ברי קיימא שלא צריך להחליף כל כמה שנים. אנו תמיד מסבירים ללקוחותינו שאם ירכשו מוצר בעל אחריות, שתוכנן בקפידה.  כמו גם מוצר שמשולבים בו חומרי גלם איכותיים. הוא ילווה אותם לאורך זמן. לא משנה אם בוחרים דלת של בית כנסת, דלתות כניסה מעוצבות או דלת בסגנון הייטקי למשרד. כולן יראו טוב יותר אם נבנו מחומרי גלם משובחים.

אנו שמחים ללוות אתכם בתהליך של בחירת הדלת הנכונה ביותר המתאימה לפתח שלכם. כי באמת לא כדאי להתפשר כאשר אתם מעוניינים לשפר את עיצוב החזית. אל תהססו להתקשר אלינו לחברת אלידור דלתות ונעזור לכם בשמחה.

לסיכום, נזקי שמש לדלת הם דבר שניתן למנוע אם מטפלים בו לפני שהוא הופך לבעיה גדולה.חלודה ושינוי צבע הם אינדיקציות לכך שאולי צריך להחליף דלת. מכיוון שהשמש פגעה בה לאורך זמן.נזקי השמש יכולים גם לגרום לדלתות להתעוות ולהתכווץ. לכן יש לבצע תחזוקה מדי שנה לפי הצורך. תמיד תעדיפו לרכוש מראש דלת עמידה מפלדה, אותה אפשר למצוא גם אצלנו בקטלוג. כך, פתח הבית תמיד יראה חדש ומצוחצח, ולא תצטרכו לדאוג מבלאי של מזג האוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן