לעיתים, מגלים כי דלת סטנרטית אינה מתאימה למבנה שלכם. אתם זקוקים למוצר מיוחד, שמתאים בפרופורציות שלו לתכנון האדריכלי היחודי של המבנה. במקרה זה אתם זקוקים לדלת כניסה גבוהה. במאמר זה נעמוד על הסיבות השונות, הקשיים והאתגרים בהשגת הדלת. כמו כן, תוכלו ללמוד ממי אפשר לקנות אותה.

מהי דלת כניסה גבוהה?

ראשית נסביר מהי בכלל דלת כניסה גבוהה. זוהי דלת שהגובה שלה עולה על 2.3 מטרים מהריצוף שמתחתיה. למשל אם אתם זקוקים לדלת של 2.5 מטרים היא עשויה להחשב כדלת גבוהה. בנוסף, ישנם מתחמים שבהם אנו עשויים לראות גם דלתות גבוהות הרבה יותר. למשל, דלתות של בתי כנסת עשויות להשתרע לגובה של שלושה מטרים ואף יותר. הדבר נכון כמובן גם במקרה של מבני ציבור רבים ואפילו בתי משפט או לובי מפואר של מגדל מגורים.

הקשיים בתכנון דלת שכזו

הנושא הראשון שעמו מתמודדים מעצבים עם דלתות גבוהות הוא חוסר המקום. מכיוון שהם גבוהים מהרגיל, הם לא משאירים הרבה מקום להליכה משני הצדדים. הנושא השני הוא שהם דורשים יותר חומר גלם. לכן הן כמובן יהיו יקרות יותר.

מלבד זאת, היות ולא מזמינים דלת בגודל סטנדרטי, המפעל המייצר את הדלת צריך פעמים רבות להכינה בהזמנה מיוחדת.
בשנים האחרונות אפשר למצוא לא מעט דלתות כאלה בבניינים שונים, ולכן תמיד כדאי לבדוק אם יש במפעל כבר דלת מוכנה בגודל שאתם זקוקים לו.
דלתות גבוהות מהוות אתגר עיצובי משמעותי שכן הן דורשות יותר מקום אנכי מדלת רגילה. כדי לפתור את בעיית הגובה של דלתות גבוהות, מעצבים מצאו פתרונות שונים כמו הרחבת הרצפה כלפי מעלה כדי לפגוש את התקרה והוספת מדרגה החוצה מהקיר כדי להקל על הגישה.

מגבלות פיזיות בעיצוב הדלת

המגבלות הפיזיות של עיצוב דלת גבוהה דומות למגבלות של עיצוב רהיטים. דלת גבוהה לרוב תהיה לא יציבה, מה שעלול להקשות על תכנון מבנה יציב שהוא גם אסתטי וגם מבני. דלתות גבוהות דורשות יותר תכנון והתחשבות שכן הן הופכות קשות יותר לשימוש ככל שהן עולות.
האפשרויות הנפוצות ביותר שיש למעצבים ליצירת דלת גבוהה כוללות הוספת עמוד תמיכה נוסף או בניית קטע ארוך אחד עם מספר לוחות. במקרים רבים, לפתרונות אלו עשויות להיות השפעות שליליות על האסתטיקה של הבניין, ולכן על המעצבים לשקול את צרכיהם בקפידה לפני שהם בוחרים עיצוב.

קראו אודות אלידור כדי ללמוד עוד על ייצור הדלתות.

כיצד אפשר להתמודד עם האתגרים הללו מראש?

בדרך כלל האדריכל המתכננן את המבנה יכול לבנות את החזון שלו, ולאחר מכן אתם מתאימים את המוצרים לפי התכנון. כך גם מתרחש בתכנון דלת כניסה גבוהה. אך, זכרו כי אפשר לפעול גם בצורה ההפוכה. אם אתם רוצים דלת גבוהה, בדקו את הממדים שהמפעלים השונים העוסקים בדלת מחזקים במלאי.
כך, לא תצטרכו לבצע הזמנה מיוחד.
תוכלו כמובן ליצור עמנו קשר ונוכל לעזור לכם למצוא את הדלת המתאימה ביותר.

ספקים איכותיים – גם לדלתות גבוהות

בחנות של דלתות כניסה אלידור תוכלו למצוא לא מעט דגמים שונים, גם כאלה שמתאימים לחלל גבוה. אנו מייצרים דלתות לבתי כנסת, למתחמי יוקרה ואפילו למפעלים תעשייתים שונים. כל אחד יכול לבחור את דלת הפלדה הטובה ביותר עבורו. הדלתות הללו מגיעות במגוון רחב של דגמים ועיצובים שונים. כמובן, שגם נוכל להתאים את הצבע לסט הצבעים השולט בחלל שלכם.

לסיכום, אם אתם מחפשים דלת דגודל שאינו סטנדרטי, כדאי מאוד לבדוק קודם כל את הקטלוג שלנו ולמצוא את המוצר המועדף עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן