סדרת הייטק

דלתות כניסה הייטק מעניקות לחלל הבית או המשרד מראה מיוחד ויוקרתי. הן מעוצבות בקוים יוקרתיים המשלבים פסים לרוחב ולגובה, ואף יכולים לשלב ריקועי מתכת יוקרתיים במיוחד.

דלתות כניסה הייטק – הידיות עמידות במיוחד

שימו לב לידיות הארוכות ובעלות הנוכחות. ידיות אלה מותאמות לשימוש תכוף, ואינן מתבלות כאשר הדלת נפתחת פעמים רבות במהלך היום. לכן, זו האפשרות המועדפת על בעלי בתים רבים כאשר הם מעצבים מתחם חדשני לעולם ההייטק.

צבעים נועזים וחדשים

לא חייבים להישאר עם הגוונים הסולידיים. עם הדלתות בקולקציה החדשה אתם יכולים ליהנות גם מצבעים נועזים כמו כחול או אדום. צבעים אלה מעניקים אמירה יחודית למקום, ויכולים לשלב את לוגו החברה. כמו גם, את צבע הקונספט השולט בחלק החיצוני או הפנימי של הבית.

היכן מתאים להתקין דלתות אלה?

דלתות כניסה הייטק מתאימות להתקנה בכל מבנה, בית פרטי או דירה. הן יכולות לשמש בתור דלת הכניסה למשרד שלכם כדלת בתוך המבנה.
יש המשתמשים בעיצובים היחודיים שלנו כדרך להוסיף קווים חדישים ומודרניים לבניין מחודש. כך, נוצר סגנון אקלקטי־מודרני, שמשלב יוקרה עם מראה קלאסי.
הביטו באפשרויות השונות העומדות לפניכם בקטלוג שלנו, וגלו מהי הדלת המתאימה ביותר לעיצוב שלכם. נשמח לסייע להתאים עבורכם את הצבע או הגודל הרצוי. מהיום, אינכם צריכים להתפשר על דלתות סטנדרטיות, גלו את העיצובים הייחודיים העומדים לרשותכם והפכו כל חלל ליצירת אומנות שאין שנייה לה.

  דלת כניסה          דלת מעוצבת         גלריה         אודות         צור קשר

Call Now Button דילוג לתוכן