לאורך השנים האחרונות גילינו כי אנו לא מייצרים רק דלתות, אלא יופי. אנו מייצרים נוכחות ועוצמה, שמתבטאת בחומרים איכותיים ובשיטות צביעה בלתי מתפשרות. במאמר זה תגלו מה הופך דלת חיצונית לכניסה למיוחדת במינה. כמו כן תגלו למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים את הדלת לבית שלכם או לפרויקט שאתם מתכננים עבור לקוח. אצלנו בחברת Elidor ממתינות לכם דלתות רבות כאלה.

עבודה עם אדריכלים 

האם אי פעם תהיתם כיצד אדריכלים בוחרים דלת. אילו שיקולים עומדים בפניהם כאשר הם מוצאים את המוצר המתאים ביותר לכל פרויקט שהם מעצבים. בראש ובראשונה, אנו יכולים לראות כי הם שומרים על הרמוניה בין העיצוב של החלל עצמו לדלת. מדובר בפריט היחיד בבית שרואים גם מבחוץ וגם מבפנים, ולכן הוא חייב להתאים באופן מיטבי לשני כיווני הבית. 

בנוסף, נלקח בחשבון גם השטח שבו הדלת תהיה ממוקמת. אפשר לבחור שטח כפולה ואז תותקן דלת כפולה (במיוחד בבתי יוקרה צמודי קרקע). בבתים אחרים, יתכן שהם יעדיפו להתקין דווקא דלת כנף וחצי. לצד זאת מבוצעת גם בחירה מושכלת של ידיות לדלתות כניסה, שיתאימו לסגנון הכללי של הבית. 

דלת חיצונית לכניסה עם צבע מתאים

בימי קדם, אנשים היו זהירים בבחירת צבע הדלת שלהם. זה היה חשוב מאוד כי האמינו שחייו וממונו של אדם תלויים בכך. הדלתות היו עשויות עץ עבה וכבד, ובדרך כלל צבען היה הצבע הטבעי של העץ. 

אך היום, המגמה השלטת היא דווקא של דלת חיצונית לכניסה עמידה מאוד. כאלה שעשויות מפלדה חזקה שיכולה לעצור גם את הפורץ המתקדם ביותר. 

צביעה של דלתות פלדה אינה מתבצעת כמו זו של דלת עץ. לכן כאשר רוכשים את הדלת כדאי כבר לבחור אותה בצבע שבו תישאר למשך עשרות שנים.  

חשוב לזכור כי לצבעים יש השפעה עצומה על מצב הרוח של האדם. הצבעים במקום העבודה יכולים להשפיע על מצב הרוח והחשיבה היצירתית של מישהו. יתר על כן, צבעים יכולים לגרום לאנשים להרגיש נמשכים או דחויים על ידי חלל. 

תורת הצבעים היא רחבה ומסובכת מאוד, אז הנה כמה עקרונות בסיסיים שיש לפעול לפיהם בעת בחירת צבע הדלת שלך: צבעים קרים כמו כחול, ירוק, אפור ולבן צריכים לשמש עבור חדרים שצריכים להיות מרגיעים או מרגיעים יותר, בעוד צבעים חמים כמו אדומים, כתומים וצהובים צריכים לשמש עבור חדרים שבהם אנו רוצים לעודד יצירתיות ואנרגיה גבוהה. 

הצבע המשמש לכל דלת חיצונית לכניסה יכול לעשות אותה חמימה או קרה יותר. לדוגמה, סביר יותר למצוא צבעים חמים בחללי מגורים ובמטבחים. הסיבה לכך היא שהם מעוררים תחושות של נוחות ובטיחות. הם גם עוזרים לשמור על חלל בהיר ושטוף שמש. מצד שני, צבעים מגניבים נמצאים לרוב בחדרי שינה וחדרי רחצה כדי ליצור אווירה רגועה. תמיד עדיף לבחור צבע בהתאם לתפקוד שלו ולא רק על העדפה אישית כשמדובר בדלתות. 

מה עם הפונקציונליות?

לדלת יש גם היבט פונקציונלי חשוב מאוד. היא צריכה לבודד את הבית מהרעשים והטמפרטורה שבחוץ, ממש כמו קירות הבית. לכן, חשוב לבחור דלת שכוללת גם חומרים מבודדים. 

לכן, כיום בוחרים דלתות שמכילות מספר שכבות. יריעות של פלדה משני צידי הדלת, ובתוכה חישורי מתכת חזקים להגנה וכן חומרים המיועדים לבידוד תרמו אקוסטי. כך, הטמפרטורה המיטבית נשמרת בתוך הבית. לצד זאת, כמובן, גם לא יחדור רעש מבחוץ. 

לסיכום, אם אתם מתלבטים כיום איך למצוא את הדלת המושלמת ביותר עבורכם, כדאי להציץ בקטלוג שלנו. שם, תוכלו למצוא מגוון רחב של דלתות בצורות שונות, עם עיצובים אומנותיים ושפע של רעיונות חדשים לעיצוב. אנו עובדים גם עם אדריכלים המעצבים מתחמי יוקרה, בתי כנסת, מוסדות ציבור ואפילו מרכזים מסחריים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן