בשנים האחרונות אנו רואים כיצד הצבע האפור משתלט על עיצוב הפנים והחוץ של חללי יוקרה. בארה"ב, כמעט כל בית שלישי צבוע בגווני אפור שונים. בישראל, אנו עדים למגמה של הוספת דלת כניסה אפורה שתתכתב עם העיצוב, גם אם הבית לבן או בגווני שמנת. במאמר זה נציין את כל האפשרויות העומדות לפניכם כאשר אתם בוחרים דלת כזו. תוכלו לקרוא אודותינו ולגלות מה הפך אותנו לספק מוביל בתחום זה.

עוברים למתכות

הדבר הכי חשוב בבחירת דלת הכניסה הוא המעבר למתכות. תוכלו למצוא דלתות מכל היצרנים שעשויות מיריעות פלדה עוצמתיות המעניקות לדלת עמידות לאורך שנים.

פורצים מתקשים במיוחד לפתוח דלתות כאלה, משום שאפילו הפרזול המתוחכם שלהן עשוי מפלדה איכותית.

היריעות הללו התאפיינו בשנים עברו בחיסרון אחד. הן לא בודדו בפני רעש או טמפרטורה. למרבה המזל, כיום אין שום בעיה לרכוש דלת שכוללת חומרי בידוד בחלקה הפנימי. דלת זו תהיה לא רק עוצמתית במיוחד, אלא גם תפריד בין רעשי החוץ לפנים. כמו כן, אם יש מזגן בבית או חימום, הטמפרטורה שבתוך החלל הפנימי של הבית תשמר.

מותקן חלון על הדלת? הוסיפו סורגים מתאימים

חלקנו אוהבים אור טבעי שנכנס לבית מהחלונות ואפילו מהדלת. לכן, ניתן להוסיף לכל דלת כניסה אפורה גם צוהר מזכוכית שקופה או מלובנת.

אך, איך תבטיחו שהחלון לא יהווה עקב אכילס של הבית? תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנה של סורגים עמידים במיוחד. ניתן לבחור בעיצוב המוכר של פסים או לגוון עם וסרגים בצורות שונות. הן יוסיפו לבית לא רק הוד והדר אלא גם יהפכו את המרחב הביתי שלכם למבצר בטוח למגורים.

אם אתם זקוקים לדלת דווקא למשרד, הבטיחות חשובה שבעתיים. אז על אחת כמה וכמה חשוב לוודא כי לא יוכלו להיכנס למבנה ולקחת מוצרים חשמליים. כמו גם מלאי וסחורה או מסמכים חשובים וסודיים.

דלת כניסה אפורה – דלת מעוצבת בכל גוון

כפי שאפשר לראות, כיום אין בעיה לצבוע את הדלת בכל צבע, אך מה עם העיצוב? כפי שתוכלו לראות בקטלוג שלנו באתר אלידור כמות העיצובים שמהם אפשר לבחור היא עצומה.

אתם יכולים לבחור עיצובים בסגנון הייטק, עם גוונים אפורים שונים, וצורות גיאומטריות. ניתן גם לבחור דלתות אפורות בסגנון קלאסי עם חישורי מתכת. באתר יש גם עיצובים של דלתות כניסה שונות הכוללות זכוכית מרהיבה שעליה מוטבעים איורים שונים.

מתוך המבחר העצום באתר שלנו בטוח תוכלו למצוא את העיצוב שהכי מתאים לסגנון האדריכלי של המתחם שלכם.

דלתות אפורות לבית כנסת

מי שמתכנן עיצוב של מוסד ציבור כמו בית כנסת יודע כמה קשה למצוא דלת מתאימה. אצלנו, תוכלו לראות דלתות בסגנונות שונים, וביניהם גם עיצובים של דלתות אפורות מרהיבות לבתי כנסת.

אפשר לבחור גם דלתות כפולות או דלתות של כנף וחצי. נרחיב מעט על הנושא הזה, למי שאינו מכיר את העיצוב.

דלת כניסה אפורה כנף וחצי

דלתות כנף וחצי כוללות עוד יחידה בגודל של כחצי מהדלת שאינה נעה. דלת זו מתאימה לעיצובים יוקרתיים, ולמי שיש לו פתח רחב ומעוניין לתחום אותו בצורה מעניינת. במקום לבנות חלק של קיר המותאם לדלת אחת, מוסיפים עוד זכוכית או חצי דלת ממתכת.

לסיכום, עומדות לפניכם מגוון רחב של אפשרויות כאשר את בוחרים דלת כניסה אפורה. אם אתם מתלבטים מהי האפשרות המתאימה לכם ביותר, תוכלו להיוועץ עם מעצב או אדריכל. אפשר גם ליצור קשר עימנו ואנו נשמח לעזור לכם לבחור את הדלת המתאימה ביותר לפרויקט שלכם. אנו עובדים עם מגוון רחב של אדריכלים ומעצבים בפרויקטים גדולים וקטנים בכל רחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן