אם יש לכם בבית פתח גדול מעבר לרוחב הקבוע של דלת אחת, בוודאי נתקלתי בקושי למצוא דלת מתאימה. כיום, יש בתים פרטיים רבים עם דלת כנף וחצי, דלתות הולנדיות או דלתות כפולות. במאמר זה נדון בהרחבה באפשרויות העומדות לרשותכם בבחירת דלת פלדה. תוכלו למצוא בקטלוג שלנו באתר אלידור לא מעט אפשרות להוספת דלת לפתח גדול.

מה קובע את רוחב פתח הדלת?

רוחב פתח הדלת נקבע בדרך כלל כאשר בונים את הבית או כשמשפצים בית פרטי. אז, מתקבלת ההחלטה האם להשתמש ברוחב סטנדרטי של המשקוף או לא. בבתי כנסת למשל נהוג להשתמש ברוחב כפול כדי שאנשים רבים יוכלו להיכנס ולצאת בעת ובעונה אחת. בבתי יוקרה תראו בדרך כלל דלת גדולה ורחבה, שמוסיפה הוד והדר לבית.

בעבר, ככל שהדלת היתה גדולה יותר, כך העיצוב היה נחשב ליוקרתי יותר. היום, יש דרכים אחרות לכסות פתח רחב. למשל, באמצעות הוספה של זגוגית בסגנון המתאים לדלת, בפורמט של דלת וחצי. זגוגית זו משמשת גם כאלמנט עיצובי וגם מאפשרת לאור טבעי להיכנס לבית.

בחירה של דלתות רחבות עשויות מפלדה

חשוב לזכור כי דלתות רחבות מאפשרות להכניס ציוד גדול למבנה. אבל, הן צריכות להיות עמידות במיוחד, לכן, רבים בוחרים להוסיף לבית דלתות עשויות מפלדה.
הפלדה העוצמתית אינה מחלידה והיא נשארת למשך שנים ארוכות.
בקטלוג שלנו באתר אלידור תוכלו למצוא לא מעט אפשרויות עיצוביות בגוונים שונים לדלתות אלה. הן לדלתות של כנף וחצי והן לדלתות כפולות.

פרזול איכותי לאחיזת הדלת

כאשר מתקינים דלת רחבה במבנה חשוב לזכור דבר נוסף. הפרזול של הדלת חייב להיות איכותי כדי לשמור על תנועתה הקלה לאורך זמן.
אם הדלת נוטה על צדה לאורך השנים יהיה קשה מאוד לפתוח ולסגור אותה. לכן, הצירים המחוברים למשקוף צריכים להיות מיוצרים מחומרים איכותיים. כמו כן, יש לדאוג לכל חלקי המתכת הנוספים המרכיבים את הדלת, כמו המנעולים, המוטות הנמצאים במרכז הדלת ואפילו ידיות הדלת. מדובר בתכנון הוליסטי של דלת חזקה במיוחד. עוד על פרזול לדלתות ניתן לקרוא בעמוד המתאים.

דלת לפתח גדול – מה לגבי הבידוד?

מלבד כל חלקי המתכת, דלתות אלה כוללות גם שכבת בידוד הממוקמת בין שני חלקי הפלדה המרכיבים את הדלת. כך, רעש מבחוץ או רוח קרירה לא יכנסו למבנה. חשוב לזכור כי הדלת מכסה את הפתחים הגדולים ביותר בבית (בדרך כלל דלת כפולה תהיה גדולה יותר מחלונות הבית). לכן, הבידוד שלהן חשוב מאוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך להוסיף למבנה הוד והדר ולכסות פתח גדול, חשוב לבחור דלת יציבה במיוחד. המוניטין שבנתה אלידור דלתות הצפונית בתחום זה הפך אותה לאחד מהספקים הבולטים של קבלנים, מעצבי פנים ומתכננים של פרויקטים יוקרתיים. ניתן למצוא את הדלתות בפתחים גדולים של בתי-כנסת וכן בבנייני משרדים מובילים בכל רחבי הארץ. הביטו בקטלוג ותגלו מדוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן