מבט מהיר בתמונות שלנו באתר, החל מהעמוד הראשי וכלה בקטלוגים המגוונים מדגים את חשיבות עיצוב פתחי הבית. דלת יפה לכניסה משנה לחלוטין את הלוק של הבית. הן בחלקו החיצוני כאשר מתבוננים מהרחוב, והן כאשר מביטים בה מבפנים. בפוסט זה נסביר מדוע.

מראה מהוקצע מראה על דיוק וייחוד

כל מעצב יודע כי מראה מהוקצע, המשלב צבעים וטקסטורות חדישות, וכן ידיות לדלת כניסה בעיצוב מרהיב, מעניק למבנה את היחוד שלו. בבתים ישנים מאוד, אחד מהאלמנטים הכעורים ביותר הוא דלת ישנה, מתנודדת מעט, שידעה ימים טובים יותר. לכן, בכל פרויקט של חידוש בית מוסיפים דלת יפה לכניסה.

כיום, כאשר אפשר לרכוש במחירים לא גבוהים דלתות  עמידות העשויות ממתכת, ולא להתפשר על דלתות עץ כמו במאות הקודמות, האפשרויות פשוט בלתי מוגבלות.

דלת יפה לכניסה – עם עיצוב אומנותי

למשל, אצלנו תוכלו למצוא עיצובים אומנותיים של ממש. כאלה שמעטרים אפילו בתי כנסת, וילות יוקרתיות ומבני משרדים מרשימים.
כל אחד מהעיצובים מיוחד במינו, והופך את החלל ליצירה מיוחדת שאין שנייה לה. אם יש לכם שתי דלתות כניסה, זכיתם. משום שאתם יכולים ליהנות מהעיצוב הזה גם בשטחי החוץ הפרטיים. ליד הפטיו או הגינה שלכם.

בטיחות מעל לכול

לצד היופי, כמובן שיש גם את הנושא של בטיחות הבית. לכן, תרצו מחיצה בינכם לבין החוץ. כזו שתשמור על הציוד היקר והמשפחה מכל משמר. אפשר להוסיף דלת יפה לכניסה עם סורגים או לבחור עיצוב אחר המבוסס על חלקי פלדה חזקים. כמובן, שלכולם אפשר להוסיף גם מנעולים יפים במיוחד ופרזול מתאים.
לסיכום, אל תתפשרו לרגע כאשר אתם מעדכנים את העיצוב של הבית. הוסיפו דלת חדשה וחזקה, מחומרי גלם עמידים במיוחד. כזו, שתלווה את המשפחה או הצוות במשרד במשך עשורים רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן