אם חיפשתם את העלות של דלתות כניסה, אתם נמצאים במקום הנכון. חשוב לזכור כי לדלת ישנם שני שימושים עיקריים: בטיחות ואסתטיקה. לכן, לפני שמחליטים מה המחיר שרוצים להשקיע בדלת כדאי לבחון את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם.

העלות – תלויה בסוג הדלת

חשוב להבין כי חיפוש דלת כניסה מחיר לא יעניק לכם תשובה סופית. זאת משום שהעלות תלויה במאפיינים של כל דלת. המחיר יכול להגיע לאלפי שקלים לדלת יוקרתית מעוצבת מחומרי גלם איכותיים. נסקור בקצרה כמה מהפרמטרים המשפיעים על המחיר.

דלת כניסה מחיר – עץ או מתכת?

עד היום רבים שקלו אם כדאי להם לבחור דלת מעץ או דלת ממתכת. פעם, לא היו הרבה עיצובים שהיה ניתן לבחור מביניהם בדלתות המתכת, ולכן בבית פרטיים היו משלבים דלתות עץ. כיום, דלתות המתכת מעוצבות אפילו יפה יותר מדלתות העץ. הן מעניקות ביטחון רב ומתאפיינות בעמידות גבוהה. המחיר של דלתות אלה אינו גבוה מאד ביחס לדלתות העץ. לכן אם חיפשתם דלת כניסה מחיר תשמחו לדעת כי העלות תשתלם לכם גם בטווח הרחוק. לא תצטרכו לקנות דלת חדשה בעשורים הקרובים.

עם סורגים או בלי

אפשרות נוספת המאפשרת לשדרג את הדלת, ועולה מעט יותר, היא הוספה של סורגים. כך, כל פתח בבית מאובטח באופן המיטבי. לדוגמה אתם יכולים ליהנות מחלקים שקופים כמו זכוכית על גבי הדלת, המוסיפים לה מראה יחודי. הסורג יגן עליכם בכל מקרה.

דלת כניסה מחיר דלת כנף וחצי

נושא נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא פתח הדלת שלכם. בבתים רבים יש מקום להשאיר פתח רחב ידיים שמאפשר להתקין דלת עם כנף וחצי. הכוונה לעוד חלק בגודל של חצי מהדלת הקיימת המותקן לידה. הוא מעניק תחושה של דלת רחבה ויוקרתית. אפשר לבחור עיצוב זהה לדלת עצמה או עיצוב שונה המתכתב עם הלוק של הדלת. הוספת חצי כנף אפשרית כאשר יש פתח מספיק גדול, כמשפצים את הבית או כאשר בונים אותו לראשונה.

לסיכום, אם אתם בוחנים את האפשרות של קניית דלת חדשה, כדי כמובן לבחור בחומרים עמידים כמו מתכת. האפשרויות מרובות וכל אחד יכול לבחור את הדלת המתאימה למרחב הביתי שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן