רבים מתלבטים האם להפוך את פתח הבית לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל או להעניק לדלת מראה יחודי. במאמר זה נעסוק בהרחבה באפשרויות השונות שמעניק עיצוב דלתותממתכת  המתוכנן בקפידה ומשולב עם חומרים נוספים.

מוסיפים דלת מתכת

כאשר אנו חושבים על דלתות מחומר מתכתי עולות בראשונה תמונות של עיצוב תעשייתי מודרני. אך בפועל, מדובר בדלתות בעלות מראה מרשים ומעוצב, עם עמידות גבוהה. למעשה, את הדלתות הללו אפשר לעצב במגוון רחב של סגנונות, כפי שתראו בקטלוג באתר שלנו.

השילוב מתבצע באמצעות תכנון אדריכלי של הדלת כחלק מהבית, ולא כאלמנט נפרד. כך, אם הבית הוא בצבעי קונספט כמו לבן ואדום – תוכלו לשלב את אותם אלמנטים גם בדלת. עיצוב מיוחד לדלת מעניק למרחב הביתי את השיק היחודי, ולכן רצוי שלא לדלג עליהם בשיפוץ או תכנון מבנה חדש.

דלתות כניסה לבית בעיצוב כפרי

יש לכם בית בעיצוב כפרי מרשים? בית פרטי או קוטג' מהודר? תוכלו למצוא מגוון דלתות כניסה לוילות שמעניקות הוד והדר לחלל, גם אם הוא בעיצוב כפרי. חשוב לזכור כי העיצוב הכפרי הוא למעשה שילוב של אלמנטים שונים. חומרים טבעיים כמו עץ, זכוכית ומתכת שנפגשים זה עם זה ויוצרים את המראה המיוחד.

מקור העיצוב הכפרי הוא באזורים הידועים כ"קאנטרי" בארצות הברית וכן בשטחים שהיו שייכים לאחוזות באירופה. העיצוב של הבתים שם כלל צבעים כמו שמנת ולבן, שעליהם מוטבעים חישורים שונים. אם תביטו במטבחים כפריים, למשל, תראו עד כמה שילוב ריקועי המתכת מהווה חלק בלתי נפרד מהלוק המרשים של המקום. כך גם כאשר מוסיפים את דלת הבית. חשוב לזכור כי הדלת אמנם נראית לצופה מבחוץ, אך היא גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית.

אלידור דלתות כניסה

הדלתות העשויות מתכת באלידור מתאימות כמובן גם לעיצובים מודרניים הכוללים קווי אורך וגובה. למשל, בחינה של קולקצית ההיטק שלנו היא דוגמה מופלאה לכך. אתם יכולים להביט בכל אחד מהעיצובים המודרניים שאתם רואים ולדמיין כיצד היו נראים בבית שלכם.

בעיצוב המודרני נהוג להשתמש גם בידיות מיוחדות ומרשימות. אם תשימו לב, דלתות הכניסה הייחודיות שלנו כוללות פרזול מרשים שמהווה חלק מהעיצוב הכולל. פרזול זה לא תוכנן רק להוסיף יופי ואסתטיקה לדלת. הוא מעניק לה עוצמה רבה. נרחיב על כך מעט.

פרזול עוצמתי לדלת עמידה במיוחד

הפרזול של הדלת הם החלקים האוחזים אותה בחוזקה למשקוף, הידיות הנפתחות ונסגרות והמנעולים. אלה למעשה החלקים הנעים בדלת והחלקים שבהם אנו משתמשים יותר מכל. לכן, גם הם צריכים להיות עשויים ממתכת חזקה ועוצמתית. כך, הדלת שלכם תישאר חזקה מתמיד.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך יצירתית לעצב את הבית, אל תחמיצו את הכניסה למבנה. בחרו את אחד מהעיצובים שאתם רואים, והעניקו לבית הפרטי או הדירה שלכם את המראה המשקף את אופייכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן