בוודאי שמעתם לא אחת את הביטוי דלת כניסה כנף וחצי ותהיתם למה הכוונה. ממתי לדלתות יש כנפיים ומדוע רק חצי? במאמר זה נדון בהרחבה ביתרונות העיצוביים של הדלת הזו. כמו גם במגוון האפשרויות העומד לרשותכם. תוכלו כמובן למצוא את הדלת הזו אצלנו בקטלוג של אלידור. נשמח לספק לכן אותן בגודל המתאים לפתח ביתכם. גלו עוד במאמר זה.

בואו לראות מגוון ענק של דלתות מעוצבות

דלת כניסה כנף וחצי – מה זה?

נתחיל מתיאור של הדלת המיוחדת הזו. כאשר מזמינים דלת כניסה כנף וחצי מדובר למעשה בסגירה של פתח ברוחב של 150% משטח הדלת החיצונית. כאשר לצד הדלת קיים חלק סטטי או דינמי הזהה בעיצובו לדלת עצמה וממשיך אותה.

הדלת מותקנת בתוך משקוף גדול ונראית למעשה גדולה ממידותיה האמיתיות. שיטה זו מאפשרת גם ליצור פתחים גדולים למשרדים או מבני ציבור. לצד האפשרות להוסיף אלמנט עיצובי מרשים של דלת גדולה. כל זאת, תוך שמירה על גודל סטנדרטי (וכן כובד) כאשר פותחים וסוגרים את הדלת.

אילו אפשרויות עיצוביות הדלת כוללת?

בדרך כלל נהוג להשתמש בשני סוגים עיקריים של דלתות. אחת היא דלת אטומה לחלוטין. עליה יש חישורים ועיצובים מרהיבים. חצי הדלת הנוסף יכול לכלול את אותו עיצוב שיש על הדלת או עיצוב דומה לו.

הסוג השני, הוא דלת הכוללת זכוכית חלבית או זכוכית צבעונית שיוצרת מראה מרהיב. כמו גם מאפשרת לצפות מתוך הבית בחלקו החיצוני.
כמו כן, ניתן להוסיף גם דלתות הכוללות סורגים. הן בכנף עצמה של הדלת הנפתחת ונסגרת והן בחצי הנוסף.

דלת כניסה כנף וחצי – למי מתאים?

פעם, רק בעלי ממון יכלו להרשות לעצמם להוסיף דלת כזו לבית. אך כיום, אנו רואים דלת וחצי כמעט בכל בית פרטי או פתח של בית־כנסת, מבנה משרדים ועוד. מדובר בעלות לא גבוהה שמוסיפה לבית מראה יוקרתי וקלאסי, מיוחד במינו.

את העיצוב של הדלת ניתן להתאים לצבע החיצוני של המבנה או לבחור בצבע שמתאים לקונספט הכללי של הבית. כמובן, שכאשר משתמשים בזכוכית צבעוניות אפשר ליצור מראה מרהיב שמזכיר את המבנים של בירות אירופה. אפשר גם לבנות דלת כבדה יותר, עשויה מעץ, שכוללת חצי כנף ומתאימה למבנים אקסקלוסיביים יוקרתיים במיוחד.

הביטו בקטלוג שלנו וגלו את מגוון האפשרויות העומד לרשותכם

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על סגנון זה. כל מה שאתם צריכים הוא רק להביט בקטלוג. אנו מעדכנים מדי פעם עיצובים וסגנונות חדשים שהופכים להיות חלק מהסגנון העיצובי המודרני בערי היוקרה בישראל.

לא בכדי, דלתות אלידור הפכו עם השנים לשם נרדף לאיכות, וכל דלת הופכת את המבנה ליצירה אדריכלית מיוחדת.

הן אדריכלים והן מעצבי פנים משתמשים כיום בדלתות אלידור כחלק בלתי נפרד מהעיצוב המוצע ללקוחותיהם. כנף וחצי הפכה להיות הדרך הפשוטה ביותר לעיצוב מבני בעלי חזית ייחודית. כל זאת תוך הוספת אלמנטים שלא ניתן למצוא בכל מקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן