אתם חולמים לשדרג את דלת הכניסה לבית ולהוסיף מראה נוצץ ומרהיב? תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנת דלת כניסה יוקרתית. דלת זו כוללת מגוון רחב של חישורים ועיצובים מיוחדים שמעניקים הן לחלק החיצוני והן לחלק הפנימי של הבית טאץ' מהוקצע.

הדלתות המרהיבות ביותר לא חייבות להיות יקרות

הידעתם כי לא תמיד יש קשר בין מחיר לבין איכות ומראה? דלת כניסה יוקרתית אינה חייבת להיות הרבה יותר יקרה מכל דלת כניסה מעוצבת אחרת.
כיום, יש חברות המשווקות דלתות כניסה באיכות נמוכה, ולעומתן חברות המשתמשות בחומרי גלם ובעיצוב מיוחד שמעניק לבית את המראה הנפלא. כל זאת, בלי שתצטרכו להוציא סכומי עתק. המראה מתקבל בזכות תכנון קפדני של כל חלק ולכן הגימור נראה לא פחות ממושלם.

מתקינים בעצמכם או עם מתקין מורשה

ישנם בעלי בתים שיודעים כיצד להתקין את המשקופים והדלתות לבדם. אחרים זקוקים למתקין מומחה שיעשה זאת עבורם. בכל מקרה, אפשר להביט בקטלוג האתר, לסקור מפרט טכני של מספר דלתות ולאחר מכן להחליט כיצד תבצעו את ההתקנה.
כל אחד מהמפרטים כולל את הגדלים המדויקים של הדלת והמשקוף, וכן את הנתונים הדרושים כדי להפוך את הדלת הזו לחלק בלתי נפרד מהבית.

דלת כניסה יוקרתית – מגוון אפשרויות וצבעים

אם יצא לכם להביט בקטלוג באתר שלנו בוודאי ראיתם שיש לא מעט אפשרויות בחירה שונות באתר. החל מדלת שכוללת חישורי מתכת או זכוכית, ועד לדלתות שהיו יכולות להיות מותקנות בטירה יוקרתית באירופה.

הדלתות הללו מתאימות הן לבתים פרטיים והן לדירות יוקרה מעוצבות בקפידה.

> רוצים לקבל יעוץ מקיף? אתם יכולים לקבל אותו ישירות מהחברה בעמוד צור קשר באתר. שם תמצאו את כל הפרטים כיצד להגיע ולבחור את הדלת האיכותית שלכם.

מתקינים דלתות? גלו אותנו

עם השנים בנינו חוג לקוחות נרחב שכולל אדריכלים, מעצבים ומתקיני דלתות מנוסים. למעשה, כל חנות שמשווקת כיום דלתות יוקרתיות ואקסקלוסיביות מחזירה את הדלתות המיוחדות של החברה.

הסיבה לכך היא המוניטין הנפלא שבנינו עם השנים. הדלתות שלנו הן שם נרדף למצוינות ולאיכות, לצד שירות לקוחות ברמה בלתי מתפשרת. כך, אנו עומדים בסטנדרטים בינלאומיים. לא מכבר הוזמנו הדלתות שלנו גם מעבר לים והן מהוות חלק בלתי נפרד מעיצובי פנים וחוץ רבים של בעלי מקצוע בתחום הבנייה.

לסיכום, אם אתם מחפשים דלת המעניקה נוכחות חזקה לבית. כמו כן חמימות וכן מראה מנצנץ. אל תתפשרו על פחות מהדלתות המעוצבות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן