דלתות כניסה מעוצבות לבית

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה מעוצבות לבית

כולנו חולמים לעצב את הבית בצורה הנוחה והנעימה לנו ביותר.

דלתות כניסה מעוצבות לבית

כולנו חולמים לעצב את הבית בצורה הנוחה והנעימה לנו ביותר. המקום שאליו אנו מגיעים בסוף יום עבודה לנוח והמקום החשוב לנו ביותר הוא הבית שלנו. אנשים רבים משקיעים בעיצוב הבית לא כדי להשוויץ בפני מכרים, אלא כדי להגשים את החלום של בית שתמיד יהיה לנו נעים לחזור אליו. אנו משקיעים מחשבה רבה בריהוט, בריצוף, בצביעת הקירות, בחלונות, בניקיון ובגינה (במידה ויש), וכיום ניתן לראות בבתים רבים השקעה בתחום שנראה לנו טריוויאלי לחלוטין – דלתות הכניסה.

דלת כניסה – אלמנט עיצובי

דלת הכניסה היא הדבר הראשון והאחרון שאנו האורחים שלנו רואים כאשר נכנסים אל הבית או יוצאים ממנו, ומעבר לחשיבות הבטיחות של הרכוש ושל הפרטיות שלנו, חשובה לנו גם האפשרות שדלת הכניסה תהיה נעימה לעין. לא לכולם יש טעם דומה בעיצוב. ההיפך הוא הנכון – ככל שהשנים חולפות צצות יותר ויותר מגמות שונות ומגוונות בעיצוב, כך שההחלטה לשלב את תחום דלתות הכניסה כחלק מעיצוב הבית הפכה לבלתי נמנעת. טרנדים באים והולכים, ורבים האנשים שמחליטים להחליף את דלת הכניסה לבית כחלק משיפוץ כולל של הדירה.

דלת כניסה בעיצובים שונים – מודרני / עתיק

אנשים רבים רוצים להתאים את דלת הכניסה לביתם לסגנון הכללי של עיצוב הבית (עתיק, מודרני) ולפריטים ספציפיים – לצבע הקירות, לרהיטים, למסגרות החלונות ולמרצפות. חברות רבות המייצרות פרופילים עבור דלתות וחלונות, בוחרות לייצר פרופילים זהים שיכולים להתאים האחד לאחר על מנת להקל על בחירת דלת הכניסה המעוצבת לבית. החומרים שבהם משתמשים להכנת הדלת יכולים להיות פלדה, עץ ואלומיניום. קיימים דגמים רבים של דלתות כניסה מעוצבות המשלבים עיטורי זכוכית, פסי אלומיניום, לבני זכוכית בצד כנף הדלת ועוד. דלתות הפלדה הן הדלתות הנפוצות ביותר, מכיוון שהן שומרות על בטיחות הבית מבלי להתפשר על עיצוב דלת הכניסה.

הזמנת דלתות כניסה בצבעים שונים

מגוון הצבעים שבהם ניתן להזמין את דלתות הכניסה רחב מאד גם הוא, הודות לשיטות הצביעה הקיימות כיום. קיימים שני סוגים של צביעת דלתות – האחד צביעה רטובה, המתבצעת באופן דומה לצביעת רכבים, בה מרססים על גוף הדלת תרסיס צבע נוזלי, ולאחר מכן מייבשים אותו בתנור בחום של עד 60 מעלות. הסוג השני של צביעת הדלתות הוא צביעה אלקטרוסטטית, בה הצבע מגיע בצורת אבקה ובתהליך חשמול סטטי ולאחריו חימום בתנור בחום של 220 מעלות הצבע מתמגנט למתכת כך שהוא הופך לחלק ממנה.

משקופים בדלתות כניסה

גם את דגמי משקופי הדלתות ניתן לבחור, כך שיתאימו לסגנון הדלת. כמעט בכל הדלתות ניתן להתקין משקוף כיסוי או משקוף הלבשה, המותקן על גבי משקוף קיים. בדלתות מעוצבות מאלומיניום או מעץ נהוג להתקין "משקוף עיוור", שהוא בעצם משקוף הבסיס שמותקן לקראת המשקוף שמלבישים עליו. כמובן שניתן לבחור במשקוף בנייה, שהוא המשקוף הסופי של הדלת, דבר שמגביל אותנו הן מבחינת זהירות בזמן השיפוצים והן מבחינת אפשרויות השינוי שלו לאחר שיפוץ הבית.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן