קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור

קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור בשל המוניטין המקצועי והיציבות של החברה.

קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור

חברת אלידור היא היצרנית המובילה בתחום דלתות הכניסה המעוצבות בארץ. לקוחות פרטיים רבים רוכשים כיום דירות מאלידור ומקבלים שירות, אחריות ודלתות ברמה הגבוהה ביותר. גם קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור בשל המוניטין המקצועי והיציבות של החברה.

למה שהקבלן יעדיף לעבוד ישירות עם המפעל?

בנייה היא תהליך ארוך שיכול להמשך מספר שנים. התהליך מתוכנן כולו מראש,

עם לוח זמנים שיש לדייק בו, מאחר ומדובר בבניינים, בתים ודירות שהקבלן מעוניין לאכלס כמה שיותר מהר. גם הלקוחות מעוניינים להיכנס למשכנם החדש כמה שיותר מהר. קבלן יעדיף לעבוד ישירות מול המפעל שמייצר את הדלתות, משום שכך הוא לא צריך להתעסק עם הובלת הדלתות שהזמין אל אתר הבנייה. בנוסף, הקבלן לא צריך "לשבור את הראש" על התקנת הדלתות, על אספקה לפי לוחות זמנים ועל השירות שניתן ללקוח לאחר כניסתו לבית. באופן כללי, קבלן תמיד יעדיף לעבוד מול עסק מבוסס כלכלית, שלא נמצא בסכנת סגירה, בעיקר בשל אורך תהליך הבנייה.

קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור

מדוע קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור?

חברת אלידור היא חברה מבוססת כלכלית. קבלנים בקריות תמיד יעדיפו להתנהל מול עסק מבוסס כלכלית, שאין סכנה שייסגר באף שלב.

תהליך בנייה הוא תהליך ארוך, שנמשך כמה שנים. גם קניית הדלתות והאספקה שלהן יכולה להמשך זמן רב: לא קונים דלת היום ומקבלים אותה מחר, אלא מתחילים לבנות את הבית ורק בתום הבנייה מצפים מהחברה לספר את הדלת שהוזמנה.

הציפייה של הקבלן היא לקבל בדיוק את מה שהזמין: אלידור היא חברה יציבה שיכולה להתחייב לאספקת הדגם המבוקש בלוחות הזמנים הדרושים. מעבר לחשיבות אספקת הדגם המבוקש, חשובה גם איכות הדלתות. כל אדם רוצה לגור בבית שהדלתות בו איכותיות, ואיכות הדלתות של אלידור היא הגבוהה ביותר בארץ. גם השירות עבור הקבלן הוא ברמה הגבוהה ביותר בארץ, משום שבכל תקלה או בעיה יש למי לפנות.

עמידה בלוחות זמנים מסודרים היא אחת מאבני היסוד של עבודה מקצועית, וחברת אלידור יכולה להבטיח זאת. עם הגעת הדלתות היישר מהמפעל, מוסרת עוד דאגה מהקבלן: הוא לא צריך לדאוג להובלות לאתר הבנייה. הדלתות מגיעות ואיתן המתקינים המוסמכים של אלידור, שנותנים את השירות ברמה הגבוהה ביותר שיש כיום בשוק. לבסוף, גם הקבלן וגם חברת אלידור מספקת את השירות על הדלת שהותקנה, כך שגם הלקוח שרכש את הדירה מהקבלן יכול להיות רגוע. לכל לקוח ברור מדוע קבלנים מעדיפים את דלתות אלידור.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן