דלתות כניסה בסגנון אותנטי

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה בסגנון אותנטי

שאנו רוצים להחליט על סגנון עיצוב מסוים הוא חייב להתאים לאופי האנשים הגרים בבית או במה שהמבנה משמש אותם.

דלתות כניסה בסגנון אותנטי

עיצוב מבנה, חוץ או פנים, הוא כמובן תלוי בתפקיד המבנה ולמה הוא מיועד, לכן שאנו רוצים להחליט על סגנון עיצוב מסוים הוא חייב להתאים לאופי האנשים הגרים בבית או במה שהמבנה משמש אותם. וכשבוחרים שפת עיצוב, כמובן חשוב להתאים את דלתות כניסה, רהיטי הבית ושאר הפריטים לאותו הסגנון.

מעבר להתאמת העיצוב לסוג המבנה, גם הקו האפנתי העכשווי והטעם האישי הם הקריטריונים שמשפיעים על הבחירה של כל פריט בעיצוב. הסגנונות הנפוצים בשוק היום הם רבים וניתן למצוא סגנונות רבים: מודרני במראה ההיי טק והמינימליסטי, קלאסי במראה הוינטג', כפרי במראה אותנטי והאקלקטי המשלב סגנונות שונים.

כאשר לכל סגנון יש את הדברים המאפיינים אותו והאביזרים המתאימים לו וההבדל בניהם הם עצומים, כאשר כל אחד בנגיעה הנכונה יכול להפוך כל בית למרהיב ביופיו.

אלמנטים המאפיינים את הסגנון האותנטי

היום, העיצוב האותנטי עשה סוג של חזרה ונחשב כ"רטרו" ולאחר שנים רבות שנחשב ארכאי ומיושן, הוא חזר להיות נפוץ בכל סוגי העיצובים. המאפיינים של העיצוב האותנטי הוא הרושם שהוא משאיר וניכר בו בעיקר האווירה העתיקה, תחושת עומס והמראה הכבד.

החומרים הנפוצים בסגנון זה הם סוגי עץ שונים ובעיקר עץ מלא, בסקלת צבעים כהה ובד"כ על גווני החומים וניתן לראות פריטים מעוצבים עליהם המגולפים בעבודת יד בעלי קווים עגולים וזורמים. אלמנטים נוספים שניתן למצוא הקשורים למראה האותנטי הן הנברשות ובכלל מנורות גדולות, דלתות כניסה יפות ומיוחדות, מראות גדולות בעלות פיתוחים מעניינים וריהוט כבד.

כמובן שהיום ניתן למצוא אותו משולב בנגיעות מודרניות שהופכות את המראה לקליל יותר והופכות אותו לעכשווי ומודרני. ישנה גם האפשרות ההפוכה לעצב את הבית בסגנון מודרני לגמרי ולתת נגיעות אותנטיות.

גם בעולם עיצוב בדלתות ניתן למצוא דלתות כניסה בסגנון אותנטי שכולות להשתלב עם עיצוב החזית ונותנות מראה עשיר. מדהים לחשוב שאם פעם נתן תחושה ארכאית ועתיקה, היום בשילוב אלמנטים מודרניים משרה אווירה יוקרתית ומראה מהודר.

כמו כן, כמובן שסוג העיצוב צריך התאים גם לסוג המבנה. מעבר לעיצוב בתים פרטיים, ניתן למצוא את הסגנון הזה בעיצוב בתי כנסת ומבנים ציבוריים עם רקע שעיר או מבני זיכרון.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן