חידוש דלתות כניסה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
חידוש דלתות כניסה

עברו לעמוד עודפים כי לראות האם יש דלת מתצוגה שתתאים לכם בחצי המחיר או לעמוד דלתות מעוצבות כדי לראות את כל הדגמים החדשים שלנו. לפני תחילת התהליך, עלינו להבין מה אנו לא אוהבים בדלת הקיימת ולאחר חידוש דלת הכניסה, איך נרצה שהדלת תיראה .

חידוש דלתות כניסה

כאשר אנו רוכשים דלת לבית, אנו מייעדים אותה להישאר בביתנו שנים רבות. תוקפן של האיכותיות ביותר יכול להיות 10 שנים ויותר, אולם עולם העיצוב והאפנה הינו עולם דינמי ולכן משתנה מעת לעת ובהתאם לכך, גם ההעדפות שלנו לגבי עיצוב הבית משתנות, לכן, בזמן שיפוץ או עיצוב מחדש של כל הבית, אנו נרצה להתאים גם אותן למראה החדש, בין אם מדובר בדלתות כניסה או בפנימיות, אנו מעוניינים שהן תתכתבנה עם קו העיצוב הקיים בביתנו. סיבה אפשרית נוספת לחידוש היא מצב לא יציב ובלאי, כך שאינה מספקת בטיחות ליושבי הבית. ברוב המקרים, החידוש הינו זול יותר מרכישת מוצר חדש, ומגוון האפשרויות העומדות לרשותנו הוא גדול.

ניתן לחדש באופן עצמאי, אולם לרוב עדיף להיעזר באנשי מקצוע

  • שיבצעו את העבודה במהירות
  • ללא טעויות
  • ובמקצועיות שכן לא ניתן להשאיר את פתח הבית ללא חיפוי.

איך מצבעים את ההחלטה?

לפני תחילת התהליך, עלינו להבין מה אנו לא אוהבים בדלת הקיימת ואיך נרצה שהיא תיראה לאחר החידוש. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע או אפילו עם החברה שממנה נרכשה. במספר חברות קיימים מבצעי טרייד אין, כלומר ישן מול חדש. במידה ורק הצבע לא מתאים יותר ומפריע לנו, ניתן לרכוש צבע מתאים על פי הסוג, כלומר שיחזיק מעמד לתקופה ארוכה, ניתן להתייעץ בנושא עם אנשי מקצוע, כך שנהיה בטוחים שהצבע שאנו משתמשים בו הוא המתאים ביותר, בין אם מחליטים לצבוע מחדש או להדביק טפט, יהיה צורך לפרק את הדלת ממקומה ולהמתין שהחומרים יתייבשו, עלינו להתאים את העיצוב החדש לעיצוב הבית הכללי,

  • כלומר – אם אנו רוצים לחדש אותה במסגרת שיפוץ או עיצוב מחדש שאנו מתכננים

עדיף להמתין עם חידוש דלתות כניסה רק עד לאחר השיפוץ, מאחר יהיה וקל יותר לבצע את החידוש על הצד הטוב ביותר לאור תוצאות השיפוץ. בנוסף, בתוך תהליך החידוש, רעיונות יכולים לצוץ כל הזמן

  • ואולי לבסוף תתקבל החלטה לרכוש חדשה ולא לחדש.

עלות חידוש דלתות כניסה – האם המחיר שווה את זה?

בעת הערכת עלויות החידוש עלינו להשוות את המחירים המוצעים על ידי מספר חברות או בעלי מקצוע. כשבוחרים בחידוש ולא ברכישה חדשה משיקולי פונקציית המחיר, עלינו לוודא שהחידוש מתבצע בצורה הטובה ביותר. יש להיות בטוחים מהו החידוש שנרצה לבצע, לאילו חומרים נזדקק ולאילו אנשי מקצוע עלינו לפנות. לעתים, דלתות מגיעות למצב לא טוב, כך שמחיר החידוש יכול לעלות על מחירה רכישת מוצר חדש, במידה ומדובר בדלת עץ, למשל, עלינו לבדוק שאין ריקבון, וניתן לפנות לנגר מקצועי לצורך הוספת גילופים או עיטורים שונים.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

11 תגובות

  1. מעוניינת בחידוש דלת קיימת, כולל החלפת סינר, טפט משני צדדים ובדיקת פירזול קיים. דירה בלוד.

    1. שלום גלית:) נשמח לתת לך שירות, חייגי אלינו למשרד 04-8493166 בין השעות 08:00 – 16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן