נעילה ומיגון בדלתות כניסה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
נעילה ומיגון בדלתות כניסה

דלת כניסה היא אלמנט מרכזי בבית. כמו כן, יש לה פונקציות רבות שהיא משמשת כמגינה, משרה ביטחון ומרתיעה פורצים ומשקפת את סגנון העיצוב של ביתכם.

נעילה ומיגון בדלתות כניסה

לדלת הכניסה יש יכולת לשקף את סגנון הבית עוד לפני שנכנסים אליו. הדלת מציגה סגנון עיצובי שמראה הרבה על אופי הבית והבעלים. לכן כדאי להשקיע בדלת הכניסה מעוצבת ולבחור בדלת איכותית גם מבחינה עיצובית שתשקף את סגנונכם וגם מבחינה בטחונית שתהיה חזקה ומגינה.

הדלתות מתחלקות בעיקר לדלתות מעץ ופלדה, יש אפשרות לבחור פירזול שמשפיע רבות על עיצוב הדלת. כמו כן, אלמנט חשוב ומכריע בדלתות הכניסה הוא המנעול.

דלתות כניסה חייבת לשדר ביטחון

דלתות כניסה מפלדה לא תמיד יבטיחו ביטחון מלא מכיון שגם אותן יש אפשרות לפרוץ בדרך מקצועית ומהירה עם מברג ומוט ברזל. לכן יש לדאוג שהמנעול של דלת הכניסה יהיה בעל מנגון נעילה מתוחכם וחדשני,  ובעל צילינדר חדש, כזה שיכול להבטיח ביטחון ושקט לבית.

מנעול דלת הכניסה מורכב ממנעול פנימי – הצילינדר, ומנעול חיצוני.
כאשר מגיע מנעולן להתקין צילינדר בדלת חדשה, או להחליף צילינדר ישן, יש לוודא שהצילינדר נמצא סגור הרמטית בתוך האריזה שלו. מה שאומר שלא השתמשו בו מעולם או שיכפלו את המפתחות שלו. ככל שהמפתח יהיה יותר קשה לשיכפול כך הוא מבטיח שהדלת קשה יותר לפריצה.

אולי יעניין אתכם גם:

ישנם סוגים שונים של צילינדרים בשוק. חלקם טובים יותר ומגנים חלקם פחות. כאשר באים לבחור צילינדר לדלת, יש להעמיק ולבדוק את החברה, את איכות הצילינדר וההגנה מפני פריצות. צילינדר טוב הוא כזה שלא יאפשר קדיחה של חור בתוכו. צריך להיות רשום על אריזת הצילינדר שהוא מורכב מחומר שלא מאפשר קדיחות.

הגנה מירבית בדלתות כניסה

עוד סימן שיש לבדוק כדי להבטיח הגנה מירבית, הוא האם קל לשכפל את המפתח או לא. הפורצים מפתחים שיטות יעילות בפריצות, וכאשר יהיה קשה לשכפל את המפתח לאותו מנעול, משמע גם המנעול הינו מוגן פריצות.

עוד בעניין המנעולים לדלת הכניסה – עולם המפתחות הוא עולם הולך ונעלם, היום רבים מחפשים את הנוחות כמו גם ביטחון, כאשר אין צורך להסתובב עם מפתח או חשש לאבד אותו או שמא יגנבו. לשם כך ישנם מנגנוני הגנה חדישים של מנעולים עם קודן ותביעת אצבע ביוטמרית.

התקנת קודן לדלת – דבר שמאפשר כניסה ויציאה מהדלת ללא מפתח, מונע מצבים של איבוד מפתחות למשל, או מנעול שנתקע בדלת ויש צורך לקרוא לאיש מקצוע. איבוד מפתחות והחלפת הצילינדר.

נעילה חכמה יותר היא באמצעות מנעול ביומטרי. זיהוי ע"י טביעת אצבע שנשמרת במאגר. יש אפשרות להתקין קודן גם במקרים בהם אין זיהוי אצבע ממשי (בד"כ לילדים מתחת לגיל 6)

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן