דלתות מעוצבות מדגם פנורמי

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

הקו הפנורמי של חברת אלידור נולד מהרעיון לשדרוג דלתות כניסה אלו עם שילוב של חלון המאפשר כניסה של אור למקומות חשוכים ולמסדרונות צרים. הרעיון כמו כל רעיון החל ממקומות ציבוריים אשר שם הייתה דרישה על פי התקנים להרכיב בדלת קיימת חלון על מנת שכל אדם שמשתמש בדלת יוכל לראות את הצד השני ולמנוע פגישה אנושית בצד השני.רעיון זה שהבשיל עם הזמן הפך לשם דבר והחלה עבודת המעצב.

דלתות מעוצבות מסדרת פנורמי – מראה יוצא דופן

בתחילת הדרך החלון לא היה מבודד מפני רעשים ולא היה בטיחותי. בראיה קדימה שולב סורג ראשוני מסוג נפחות המופיע בעמוד שניים עשר בדגם 6005 וחובר לזכוכיות מחוסמות אשר יצרו את החלון בידודית הראשון מסוגו עם הסורג אשר הישרה בטחון מלא, כפי שהיה עם דלתות פלדה בעבר. בהמשך נוצרה הבעיה כיצד לשלבו בתוך הדלת ויחד עם זאת לשמור על הביטחון הדרוש.

חברת אלידור פיתחה פרופיל אלומיניום טלסקופי המאפשר כליאת החלון בידודית בתוכו עם נעילה מתוך הבית. לאחר הרכבת הפרופיל הוסיפה החברה לצד הפנימי בבית מסגרת טריקה בשיטת הקליק היוצרת את הקווים הנקיים ללא ברגים וכיפונים. המסגרת הדקורטיבית הינה קופי מבחינה ויזואלית של הצד החיצוני ובכך שמרה על הקו האופייני של המסגרת מבחוץ.

בהמשך הפיתוח ולפי הדרישה ההולכת וגוברת בשוק הישראלי והעולמי פיתחה חברת אלידור סוגים שונים של סורגים המתאימים לקו הנקי והקלאסי של דלתות מעוצבות מדגם פנורמי. בנוסף מאפשרת החברה ללקוח בחירה אישית לגבי סוג הפרופילים הנדרש עבור דלתות כניסה אלו. מרכיב זה עם עוד מרכיבים אחרים כגון צבע הדלת כפי שמופיע בקטלוג מציב את חברת אלידור כחברה המובילה בתחום דלתות מעוצבות.

דלתות מעוצבות מדגם פנורמי – שאיפה למצוינות

דלתות מעוצבות מדגם פנורמי ,בדומה לשאר דגמי דלתות מעוצבות אשר בחברת אלידור, אפשרות למשקוף בעל חזית רחבה השופך אור חדש בעוצמה שהדלת משדרת במבט חזיתי. מגוון המשקופים הרחב מאפשר התאמה לכל שטח עם או בלי אבן בחזית הבית. הדלת הפנורמית הקלאסית פותחת שערים להרבה עולמות של רגש ועיצוב, עולם של אנשים, עולם יצירתי והשראה, עולם של מקוריות ואהבה.

אנו בחברת אלידור משקיעים בכל דלת ודלת את עולמנו ורואים ביצירה הסופית את הדרך ליצירה הבאה. האסטטיקה והמקצועיות היא דרכנו. חשיבה זו היא דרכנו להביא חיוך ואושר לכל הרוכש דלתות כניסה מעוצבות מבית אלידור. אתם מוזמנים להתרשם מדלתות נוספות בקטלוג הנרחב שלנו.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן