קריטריונים לדלתות כניסה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
קריטריונים לדלתות כניסה

בחירה של דלתות כניסה היא משימה בפני עצמה, מגוון היצרנים וכמות הסוגים והסגנונות הקיימים הוא עצום.

קריטריונים לדלתות כניסה

בחירה של דלתות כניסה היא משימה בפני עצמה, מגוון היצרנים וכמות הסוגים והסגנונות הקיימים הוא עצום. על מנת לרכוש את הדלת המתאימה לנו  יש לבדוק מספר קריטריונים חשובים:

איכות

אם יש נושא אחד שבו אין עוררין שהוא החשוב ביותר, זה האיכות של הדלת. דלת צריכה להיות חזקה ויציבה, היא משמשת הגבול של פנים הבית לבין העולם שבחוץ. היא מספקת את ההגנה לדיירי הבית וצריכה להיות עמידה לשינוי מזג אוויר וניסיונות פריצה וחדירה.

בחירת יצרן או חברה

יש לבצע בחירה של ספק או יבואן של דלתות כניסה בהתאם ליצרן שהוא בעל ותק וניסיון מוכחים, ששמעתם עליהם המלצות וראיתם דוגמאות אשר נמצאות כבר בשטח (ראה ערך חוות דעת והמלצות של אלידור דלתות). כדאי לבדוק את המראה שלה ועמידותה עכשיו וגם לאורך השנים, ולוודא את יכולתה לבצע את עבודתה נאמנה ולספק ביטחון לדיירי הבית גם בעתיד.

יש לבדוק את תו התקן, לוודא כי מדובר בדלת מקורית ולא מזויפת, שכן בשוק קיימים המון חיקויים של מוצרים המיוצרים בסין. כאשר קונים דלת צריך לדעת מי "האבא והאימא" שלה, מה המקורות שלה ואיזו אחריות יש עליה.

כמובן שאם לא מדובר בדלת מקורית, האיכות שלה ירודה יחסית ותחזיק מעמד זמן קצר יותר מהדלת המקורית. הדבר נכון גם לגבי המחירים, התנהגו בחשדנות כלפי מחיר זול מדי, תחשבו שהחלפת דלת מתבצעת אחת לתקופה ולכן כאשר מבצעים את השיפוץ שבמסגרתו גם מחליפים דלת או משדרגים את כל חזית הבית, כדאי להשקיע ולא לחסוך בזה. בחירה של דלת מקטלוג או דלת בהתאמה אישית יש מגוון אופציות לבחירת הדלת המתאימה ביותר, והיא יכולה להיות מתוך קטלוג של היצרן אשר משתנה מדי שנה או בהתאם לדרישת הלקוח. לעתים נראה שישנה גמישות מצד היצרן לבצע שינויים חיצוניים בדלת אשר היא מקטלוג וכך ליצור את דלת חלומותיכם. אך שימו לב, לא כל יצרן מוכן ללכת לקראת הלקוחות ולבצע את השינויים שכן מדובר בדגמים מוכנים במחירים מסוימים ודלתות כניסה בעיצוב אישי הן יקרות יותר. עיצוב אנו צריכים לברר עם עצמנו באיזה סגנון נרצה את הדלת, וכמובן שהיא צריכה להשתלב עם המראה הכללי של החזית וגם עם המראה של פנים הבית. דלתות כניסה מהוות אלמנט עיצובי לכל דבר, בנוסף לשימושים הנוספים שלה וסגנון פנים וחוץ הבית צריך להשתלב עם עיצוב הדלת. מחיר חשוב להיות ערוכים לעובדה כי קניית דלתות כניסה מעוצבות היא הוצאה גדולה יחסית, שכן אין לזלזל באיכות הדלת ששומרת על דיירי הבית מפני פולשים וחיות אחרות, לכן כאשר מחליטים לבצע שיפוץ וכחלק מזה גם החלפת הדלת, יש לחשב גם את העלות שלה. לראות אותה במציאות על בית או באולם התצוגה חשוב להתרשם מהדלת ולקבל מושג מקיף על גודלה על פי מיקומה. לעתים כאשר אנו רואים פנים מול פנים את המוצר, הוא נראה לנו שונה ממה שדמיינו לטובה או לרעה, לכן חשוב לא לוותר ולראות אותה בגודל אמיתי.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן